ال جی درصدد طراحی نسخه compact برای پرچمدار خود، LG G2 است

بعد از عرضه‌ی تلفن‌هوشمند G2 توسط ال‌جی، این کمپانی نسخه‌ی کوچک‌تر آن را نیز با نام جی2 مینی معرفی کرد، اما احتمالا این تلفن‌هوشمند تنها نسخه از خانواده‌ی G2 نیست و در آینده‌ی نزدیک نیز شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی دیگری از G2 خواهیم بود.  براساس اسناد منتشر شده به نظر می‌آید کمپانی کره‌ای درنظر دارد تا […]

بعد از عرضه‌ی تلفن‌هوشمند G2 توسط ال‌جی، این کمپانی نسخه‌ی کوچک‌تر آن را نیز با نام جی2 مینی معرفی کرد، اما احتمالا این تلفن‌هوشمند تنها نسخه از خانواده‌ی G2 نیست و در آینده‌ی نزدیک نیز شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی دیگری از G2 خواهیم بود.

 براساس اسناد منتشر شده به نظر می‌آید کمپانی کره‌ای درنظر دارد تا نام تجاری G2 کامپکت را به نام خود ثبت کند. گویا این کمپانی کره‌ای پس از استقبال از اکسپریا Z1 کامپکت سونی، درصدد ارائه‌ی محصولی با استفاده از نام کامپکت و از خانواده‌ی پرچمدار خود یعنی G2 است.

شاید ال‌جی فقط به منظور داشتن چنین نامی آن را ثبت کرده و کاربرد دیگری نخواهد داشت، چراکه هنوز شواهدی از طراحی و توسعه‌ی چنین تلفن‌هوشمندی موجود نیست؛ اما می توان حدس زد که در صورت تولید این تلفن هوشمند شاهد استفاده از یک صفحه‌ی نمایش با اندازه‌ای بین 5.2 اینچG2  و 4.7 اینچ G2 mini خواهد بود. شاید این تلفن‌هوشمند با یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p عرضه شود.

سند ثبت نام G2 Compact برای ال جی

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال