ال جی پیشتاز در آپدیت به اندروید 5.0 آبنبات چوبی

ال جی هم اکنون اعلام کرده است آخرین پرچمدارش ال جی جی 3 را این هفته به اندروید آبنبات چوبی آپدیت خواهد کرد. ال جی اعلام کرده است که اولین کاربرانی که این آپدیت را دریافت می کنند ساکنان لهستان هستند، انتظار می رود به زودی اصلی ترین بازارهای ال جی نیز این آپدیت را […]

ال جی هم اکنون اعلام کرده است آخرین پرچمدارش ال جی جی 3 را این هفته به اندروید آبنبات چوبی آپدیت خواهد کرد. ال جی اعلام کرده است که اولین کاربرانی که این آپدیت را دریافت می کنند ساکنان لهستان هستند، انتظار می رود به زودی اصلی ترین بازارهای ال جی نیز این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

با توجه به این اعلامیه، به نظر می آید ال جی اولین تولید کننده ی تلفن های هوشمند است که آپدیت اندروید 5.0 آبنبات چوبی (به جز دستگاه های نکسوس و نسخه ی گوگل پلی) را عرضه کرده است.

اچ تی سی، سامسونگ، سونی و موتورلا به زودی به این گروه خواهند پیوست.

طبق این گزارش ال جی جزییات آبنبات چوبی برای سایر دستگاه هایش را به زودی اعلام خواهد کرد. ال جی در آلمان نیز اخبار آپدیت اندروید آبنبات چوبی را برای ال جی جی 2 کمی بعد تر از جی 3 منتشر کرده است.

تلفن هوشمند ال جی جی 3 در ایران نیز با استقبال خوبی روبه رو شده و تعداد کاربران آن نیز کم نیست، اگر صاحب این پرچمدار هستید به گوش باشید که به زودی طعم ابنبات چوبی را خواهید چشید.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال