امکان بررسی وضعیت تنفسی نوزاد در خواب با کمک اسپیکر هوشمند

“بریث‌جونیور”(BreathJunior) نام اسپیکر هوشمندی است که به تازگی توسط جمعی از پژوهشگران “دانشگاه واشنگتن”(UW) آمریکا با هدف بررسی وضعیت تنفس و حرکات نوزادان در خواب ابداع شده است. ساده تر کردن مراقبت از فرزندان امکانی است که این وسیله جدید برای والدین فراهم می کند. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، استارتاپی موسوم […]

“بریث‌جونیور”(BreathJunior) نام اسپیکر هوشمندی است که به تازگی توسط جمعی از پژوهشگران “دانشگاه واشنگتن”(UW) آمریکا با هدف بررسی وضعیت تنفس و حرکات نوزادان در خواب ابداع شده است. ساده تر کردن مراقبت از فرزندان امکانی است که این وسیله جدید برای والدین فراهم می کند.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، استارتاپی موسوم به “ساوند لایف ساینسز”(Sound Life Sciences) قرار است در آینده نزدیک این محصول را به مرحله تجاری برساند . در تشریح نحوه کار این سیستم ذکر شده که میکروفونهای موجود در آن نویز سفید انعکاس یافته از بدن نوزادان را ردیابی می کند. این نویز سیگنالی است که توان آن یکنواخت و در همه فرکانس ها توزیع می شود. با اینکه این اسپیکرها کاملا تخصصی برای بررسی تنفس نوزادان طراحی شده اند اما پیش بینی می شود با اعمال تغییراتی در آنها بتوان این ابزار را به منظور ردیابی سلامت عمومی افراد بکار گرفت. در مراحل اولیه آزمایش BreathJunior از شبیه ساز نوزاد استفاده شد ، سپس در مورد نوزاد واقعی نیز بررسی های دقیقتری انجام پذیرفت که نتایج موفقیت آمیزی را در پی داشت. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال