انتشار تصادفی اندروید 10 نهایی برای گلکسی نوت 10

شرکت سامسونگ پیشتر نسخه نهایی اندروید 10 کیو را برای کاربران پرچمدار سال 2019 گلکسی اس 10 منتشر کرد. حال به تازگی گزارشی منتشر شد که نشان می دهد یکی از کاربران به صورت تصادفی اندروید 10 نهایی را روی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 خود دریافت کرده است. نکته جالب اینجاست که فاز بتا […]

شرکت سامسونگ پیشتر نسخه نهایی اندروید 10 کیو را برای کاربران پرچمدار سال 2019 گلکسی اس 10 منتشر کرد. حال به تازگی گزارشی منتشر شد که نشان می دهد یکی از کاربران به صورت تصادفی اندروید 10 نهایی را روی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 خود دریافت کرده است.

نکته جالب اینجاست که فاز بتا اندروید 10 کیو سری گلکسی نوت 10 به اتمام نرسیده که این کاربران نسخه نهایی سیستم عامل جدید گوگل را دریافت کرده است. گویی کارکنان سامسونگ توجهی به این امر نداشته و اتفاقی آن را دردسترس برخی کاربران قرار دادند.

اندروید 10 کیو با رابط کاربری One UI 2.0 برای گوشی های هوشمند سامسونگ منتشر می شود. کره ای ها در نظر دارند تا پایان تابستان 2020 برای تمامی گوشی های هوشمند و تبلت خود اندروید 10 کیو را منتشر کنند.

ناگفته نماند که تمامی اسمارتفون های سامسونگ این اندروید را دریافت نمی کنند و شامل برخی از مدل های سال 2018 و 2019 می شود. به هر حال برای انتشار نسخه نهایی اندروید 10 روی گلکسی نوت 10 باید تا ژانویه 2020 منتظر ماند. به عنوان یک بروزرسانی OTA یک الی دو هفته طول خواهد کشید تا آپدیت دردسترس تمامی کاربران قرار گیرد.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس اشاره داشت. گفتنیست که در ژانویه 2020 اسمارتفون های پرچمدار 2018 نیز آپدیت را دریافت می کنند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال