انتشار تصویر رندر شده One Hyper موتورولا

شرکت موتورولا در سال 2019 مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه کرد. در این بین قصد دارد بزودی گوشی هوشمند میان رده One Hyper را به عنوان مدلی با دوربین سلفی پاپ آپ عرضه کند. طراحی کامل نمایشگر One Hyper به صورت کم حاشیه بوده و دوربین عقب نیز […]

شرکت موتورولا در سال 2019 مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه کرد. در این بین قصد دارد بزودی گوشی هوشمند میان رده One Hyper را به عنوان مدلی با دوربین سلفی پاپ آپ عرضه کند.

طراحی کامل نمایشگر One Hyper به صورت کم حاشیه بوده و دوربین عقب نیز دوگانه است. اطلاعات تکمیلی از وان هایپر موتورولا در دست نیست و باید آن را یکی از محصولات جذاب سال 2019 موتورولا تلقی کرد.

در روزهای آینده موتورولا قصد دارد این مدل را با سنسور اثرانگشت در عقب و دوربین عقب 64 مگاپیکسلی عرضه کند. صفحه نمایش وان هایپر 6.4 اینچی FHD+ است و دوربین دوم عقب آن نیز 5 مگاپیکسلی می باشد.

انتظار داریم موتورولا مدل را با سیستم عامل اندروید 10 کیو عرضه دارد. از آنجای که موتورولا نام One Hyper را برای آن در نظر گرفته که از سری اندروید وان خواهد بود.

جزئیات سخت افزاری دقیق وان هایپر دردسترس قرار نگرفته و مشخص نیست چه مشخصات و ویژگی هایی را باید در محصول جدید موتورولا شاهد باشیم. پیش بینی می شود بیشتر شایعات پیرامون وان هایپر به حقیقت تبدیل شود و مدلی ناکارآمد نخواهد بود.

شایان ذکر است که پیشتر سری Moto G8 توسط موتورولا معرفی شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال