اندروید L بر روی Nexus 4 مورد آزمایش قرار گرفت

نسخه ی مخصوص توسعه دهندگان از آندروید ال برای نکسوس 4 منتشر نشده اما به این معنا نیست که زین پس کاربران نکسوس 4 قرار است تا ابد از آخرین نسخه ی کیت کت استفاده کنند. بهنظر می رسد دو تن از کارکنان گوگل در حال تست آندروید ال بر روی نکسوس 4 هستند. این اطلاعات […]

نسخه ی مخصوص توسعه دهندگان از آندروید ال برای نکسوس 4 منتشر نشده اما به این معنا نیست که زین پس کاربران نکسوس 4 قرار است تا ابد از آخرین نسخه ی کیت کت استفاده کنند. بهنظر می رسد دو تن از کارکنان گوگل در حال تست آندروید ال بر روی نکسوس 4 هستند.

این اطلاعات بر روی وبسایت code.google.com منتشر شده و شامل ایمیل هایی از دو کارمند گوگل منتشر شده است که هر دو آن ها نشان می دهند که آن ها از Nexus 4 با نسخه یLRW52G از اندروید استفاده می کنند. بهتر است بدانید نسخه ی LRW66E از اندروید نیز برای نکسوس 5 ساخته شده است.

چرا نکسوس 4 آندروید ال را دریافت نکند؟ در خالی که تلفن های هوشمند رده پایین اندروید وان، اندروید L را اجرا خواهند کرد و Nexus 4 حتی ویژگی های سطح بالاتری مثل حافظه رم 2 گیگابایت و پردازنده چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتز اسنپدراگون S4 Pro را دارد. احتمالا این گوشی مانند Nexus 5 که دارای پردازنده چهارهسته ای 2.3 گیگاهرتزی اسنپدراگون 800 و حافظه رم 2 گیگابایت است نخواهد بود اما قطعا می تواند اندروید ال را اجرا کند.

Google-Nexus-4-0

Google-Nexus-4-16

Google-Nexus-4-15

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال