اندروید Lollipop;با فرمان صوتی گوشی خود را هدایت کنید

«اوکی گوگل ، وای فای را روشن کن » این دستوری است که شاید شما بخواهید در یک گجت اندرویدی با صدای خود به اجرا در آورید. Android Police به تازگی کشف کرده است که Google Now روی آخرین نسخه ارایه شده از سیستم عامل اندروید یعنی آبنبات چوبی “Lollipop” میتواند برخی از فرمان های خود را با شنیدن […]

«اوکی گوگل ، وای فای را روشن کن » این دستوری است که شاید شما بخواهید در یک گجت اندرویدی با صدای خود به اجرا در آورید. Android Police به تازگی کشف کرده است که Google Now روی آخرین نسخه ارایه شده از سیستم عامل اندروید یعنی آبنبات چوبی “Lollipop” میتواند برخی از فرمان های خود را با شنیدن دستوری صوتی آن اجرا کند، این در حالی که اکثر کاربران اندروید تنظیمات مورد نیاز خود را به صورت دستی اعمال میکنند.

nexus2cee_lollipop-google-now-toggle-flashlight-2-217x386

این ویژگی اجرای فرمان صوتی میتوانند در زمان های که فوری به آن احتیاج داریم نظیر هنگام رانندگی نیز مناسب باشد. گفته شده در حال حاضر فرامین اجرا شده توسط این سیستم به سه قسمت بلوتوث ، وای فای و چراغ قوه گجت جامعه عمل می پوشاند و فعلا بقیه تنظیمات هنوز برای اجرا شدن نیاز به کار دارند و از طرفی هم این سرویس فقط در آخرین ورژن اندروید یعنی نسخه 5 آبنبات چوبی قابل ارائه بوده و هنوز برای دیگر نسخه های اندروید بهینه نشده است.

رقبای گوگل نظیر مایکروسافت و اپل قبلا در سرویس هایی نظیر siri  و cortana این قابلیت را برای گجت هایشان ارائه کرده بودند که بسیار کامل تر وبهینه تر از نسخه فعلی google now فرامین صوتی را به اجرا میگذارند. google now هنوز جای کار بسیاری دارد تا بتواند با این دو سیستم جذاب اپل و مایکروسافت رقابت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال