اولین دوربین فیلمبرداری 4K پوشیدنی از پاناسونیک

پاناسونیک امروز اولین دوربین فیلمبرداری پوشیدنی خود را معرفی کرد که قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4K در حالت 30 فریم برثانیه، فول اچ دی 60 فریم برثانیه، اچ دی 120 فریم برثانیه و 480p با سرعت 240 فریم بر ثانیه را داراست. علاوه بر آن، این دوربین با کسب استاندارد IP58 مقاومت کافی برای فیلمبرداری […]

پاناسونیک امروز اولین دوربین فیلمبرداری پوشیدنی خود را معرفی کرد که قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4K در حالت 30 فریم برثانیه، فول اچ دی 60 فریم برثانیه، اچ دی 120 فریم برثانیه و 480p با سرعت 240 فریم بر ثانیه را داراست.

علاوه بر آن، این دوربین با کسب استاندارد IP58 مقاومت کافی برای فیلمبرداری در عمق 3 متری آب برای مدت 30 دقیقه را نیز خواهد داشت که در نوع خود بسیار عالیست.

از دیگر مشخصات این دوربین بسیار جالب، حداکثر زاویه دید 160 درجه، سنسور 1/2.3 اینچ BSI، صفحه نمایش 1.5 اینچی، قابلیت اتصال از طریق NFC، Wi-Fi و استریم آنلاین ویدئو به دستگاه های همراه مانند موبایل، تبلت یا لپ‏تاپ را میتوان نام برد.

متاسفانه هنوز مشخصات بیشتری مانند نوع و کیفیت صدا، میزان و نوع حافظه، باتری و شارژر و … منتشر نشده، اما میدانیم که از ماه مِی امسال (2 ماه دیگر) شاهد حضور آن در بازار فروش با نام HX-A500 و با قیمت حدود 380 پوند انگلیس خواهیم بود.

PANASONIC HX-A500 CAMERAلینک کوتاه | منبع : dpreview

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال