اولین شایعات آیفون 7!

تنها دو ماه است که عرضه ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس می گذرد، اما ظاهرا هیچ وقت برای صحبت کردن برای محصل بعدی اپل زود نیست. بنا به گزارشی که در روز یک شنبه منتشر شد اپل آیفون 7 با صفحه نمایش بزرگتر از آیفون 6 پلاس و با پوشش صفحه نمایش یاقوت […]

تنها دو ماه است که عرضه ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس می گذرد، اما ظاهرا هیچ وقت برای صحبت کردن برای محصل بعدی اپل زود نیست. بنا به گزارشی که در روز یک شنبه منتشر شد اپل آیفون 7 با صفحه نمایش بزرگتر از آیفون 6 پلاس و با پوشش صفحه نمایش یاقوت کبود عرضه خواهد شد. یاقوت بعد از الماس سخت ترین ماده ی روی زمین است.

بدنه ی این تلفن هوشمند به احتمال زیاد از فلز سخت ساخته خواهد شد تا مقاوت لازم در برابر یک جنجال #bendgate را به دستگاه بدهد. سنسور تشخیص اثر انگشت امکان کنار گذاشتن دکمه ی هوم در آیفون را برای اولین بار در تاریخ آیفون ایجاد می کند، پردازنده ی 4 هسته ای A9 و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی نیز را می توان از سایر ویژگی های آیفون 7 شمرد. شایعات حکایت از مدل 256 گیگابایتی نیز دارند. دوربین اصلی این دستگاه نیز ممکن است برای اولین بار به 14 مگاپیکسل ارتقا یابد.

ممکن است آیفون بعدی یک پروژوکتر داخلی داشته باشد که برای اهداف تجاری استفاده شود. البته باید باتری این دستگاه به قدری باشد که بتواند از این امکانات جدید پشتیبانی کند. و در نهایت ممکن است آیفون 7 در سه ماهه ی سوم سال 2015 عرضه گردد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال