اولین نمونه تصاویر دوربین تلفن هوشمند Oppo N3

در تلفن هوشمند اوپو ان 3 امکانات زیادی همچون پردازنده ی قوی، صفحه نمایش 5.5 اینچی، باتری و حافظه ی رم متناسب وجود دارد که این تلفن هوشمند را دوست داشتنی تر می کند. اما شاید برترین امکان این تلفن هوشمند را بتوان دوربین 16 مگاپیکسلی موتور دار آن دانست که بی شک تجربه ی […]

در تلفن هوشمند اوپو ان 3 امکانات زیادی همچون پردازنده ی قوی، صفحه نمایش 5.5 اینچی، باتری و حافظه ی رم متناسب وجود دارد که این تلفن هوشمند را دوست داشتنی تر می کند. اما شاید برترین امکان این تلفن هوشمند را بتوان دوربین 16 مگاپیکسلی موتور دار آن دانست که بی شک تجربه ی شیرین عکاسی با تلفن هوشمند را به کاربر هدیه می دهد.

تنها دوربین 16 مگاپیکسل را نمی توان ویژگی بارز این تلفن هوشمند دانست بلکه دوربین قابل چرخش که عکس ها و سلفی هایی با کیفیتی یکسان را برای شما میگیرد این دوربین را بسیارجذاب تر می کند. این ویژگی در اوپو ان1 نیز وجود داشت اما اکنون اوپو توانسته است این امکان را الکترونیکی و اتوماتیک کند.

این سنسور قابلیت دارد تا 206 درجه بچرخد. در عکس های پانوراما این موتور دوربین شما را متناسب با سوژه و نور محیط به اندازه ی کافی می چرخاند. به لطف سایت چینی MyDrivers اولین تصاویر دوربین این دستگاه را اکنون می بینیم. تصاویر زیر با دوربین این دستگاه انداخته شده اند و نتایج بسیار درخشان به نظر می رسد. برای مشاهده ی کیفیت و سایز اصلی این تصاویر بر روی این لینک کلیک کنید.

Camera-samples-from-the-Oppo-N3 (1)

Camera-samples-from-the-Oppo-N3 (2)

Camera-samples-from-the-Oppo-N3 (3)

Camera-samples-from-the-Oppo-N3 (4)

Camera-samples-from-the-Oppo-N3 (5)

Camera-samples-from-the-Oppo-N3 (6)

Camera-samples-from-the-Oppo-N3

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال