اولین نمونه تصویر اوپو N3 قبل از معرفی رسمی

از آنجایی که تلفن هوشمند اوپو ان3 به زودی معرفی خواهد شد دنیای تکنولوژی درگیر اخبار و شایعات متعددی از این تلفن هوشمند است. آخرین مسئله مربوط به این تلفن هوشمند تصویری است که با دوربین این تلفن هوشمند گرفته شده و توسط مدیرعامل کمپانی اوپو در یک شبکه ی اجتماعی چینی با نام Weibo […]

از آنجایی که تلفن هوشمند اوپو ان3 به زودی معرفی خواهد شد دنیای تکنولوژی درگیر اخبار و شایعات متعددی از این تلفن هوشمند است. آخرین مسئله مربوط به این تلفن هوشمند تصویری است که با دوربین این تلفن هوشمند گرفته شده و توسط مدیرعامل کمپانی اوپو در یک شبکه ی اجتماعی چینی با نام Weibo به اشتراک گذاشته شده است.

این نمونه تصویر دوربین اوپو ان3 دارای اطلاعات EXIF نیست و رزلوشن 1200×1600 پیکسل را داراست و با دوربین 16 مگاپیکسلی اوپو ان3 گرفته شده است.(لینک عکس اصلی)

45

انتظار می رود اوپو در روز 29 اکتبر از دو محصول رونمایی کند که یکی از آنها اوپو ان3 خواهد بود که نسل دوم از پرچمدار قبلی اوپو ان1 است. به احتمال زیاد این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p است. ممکن است این دستگاه قیمتی حدود 700 دلار داشته باشد.

تیزرها به صورت رسمی بر روی صفحه اوپو در فیسبوک منتشر شده اند و قطعا شایعات هم کم کم از راه خواهند رسید.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال