اولین کروم بوک 15.6 اینچی جهان توسط ایسر معرفی شد

ایسر کروم بوک جدید 15.6 اینچی خود را آماده ی معرفی در نمایشگاه CES 2015 کرده است و قصد دارد تا محصولاتی متفاوت از کروم بوک های 13.3 اینچی بازار را عرضه کند. این محصول جدید که Chromebook 15 نام دارد، با 27 درصد فضای بیشتری که نسبت به سایر رقبا دارد، در مدل های مختلفی […]

ایسر کروم بوک جدید 15.6 اینچی خود را آماده ی معرفی در نمایشگاه CES 2015 کرده است و قصد دارد تا محصولاتی متفاوت از کروم بوک های 13.3 اینچی بازار را عرضه کند.

این محصول جدید که Chromebook 15 نام دارد، با 27 درصد فضای بیشتری که نسبت به سایر رقبا دارد، در مدل های مختلفی من جمله مدل های قدرتمند تر و مدل های اقتصادی تر عرضه خواهد شد تا تمامی افراد بتوانند متناسب با نیاز خود، یکی را انتخاب کنند.

اما وضوح تصویر این لپتاپ، فول اچ دی یا 1080×1920 خواهد بود و که نسبت به مدل های 768×1366 بازار، می تواند انتخابی برتر باشد و در کنار آن نیز، مشتریان می توانند به دلخواه، از بین نسل پنجم پردازنده های Core i3 یا Celeron شرکت اینتل، و همچنین 2 یا 4 گیگابایت حافظه ی رم، یکی را به دلخواه انتخاب کنند. همچنین، کاربران می توانند نسخه ی 16 یا 32 گیگابایتی از این لپتاپ را استفاده کنند اما باید توجه داشته باشند که این لپتاپ از حافظه های جامد یا SSD ها جهت ذخیره سازی اطلاعات استفاده خواهد کرد.

Acer_Chromebook_15_01

ایسر اعلام کرده است که ظرفیت باتری این لپتاپ 2.2 کیلوگرمی بسیار بالا بوده است و می تواند تمامی روز را دوام آورد. Chromebook 15 طراحی خاصی را دارد که سبب می شود کاربران بتوانند از آن در مکان هایی که ناهموار است نیز به راحتی استفاده کنند و نهایتا جنس آن نیز به گونه ای طراحی شده است که بسیار شبیه به پارچه می باشد!

اما شاید مهم ترین بخش این لپتاپ، قیمت آن باشد. باید بدانید که کروم بوک های بازار با قیمت های پایینی عرضه میشوند و حتی شاید مدل های 150 دلاری را نیز دیده باشید. اما لپتاپ Chromebook 15 با توجه به امکاناتی که به شما ارائه می دهد، قیمتی بالاتری داشته و از 249.99 دلار (برابر با 160 یورو) آغاز می شود.

Acer_Chromebook_15_02

هنوز اطلاعات بیشتری از کروم بوک 15.6 اینچی ایسر منتشر نشده است اما ایسر اعلام کرده است که با دستی پر به نمایشگاه CES 2015 خواهد آمد و اطلاعات بیشتر را در این نمایشگاه منتشر خواهد ساخت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال