اوپو R5؛ نازکترین تلفن هوشمند دنیا رسما معرفی شد

بعد از معرفی اوپو ان3، شرکت از اولین تلفن هوشمند 64 بیتی خود که همچنین نازک ترین تلفن هوشمند دنیا نیز هست رونمایی کرد. این تلفن هوشمند 4.85 میلی متر قطر دارد که اوپو ادعا می کند نازک ترین تلفن هوشمند دنیاست. به نظر می رسد شرکت برای تبدیل اوپو آر3، 6.3 میلی متری به […]

بعد از معرفی اوپو ان3، شرکت از اولین تلفن هوشمند 64 بیتی خود که همچنین نازک ترین تلفن هوشمند دنیا نیز هست رونمایی کرد. این تلفن هوشمند 4.85 میلی متر قطر دارد که اوپو ادعا می کند نازک ترین تلفن هوشمند دنیاست. به نظر می رسد شرکت برای تبدیل اوپو آر3، 6.3 میلی متری به این دستگاه تلاش های زیادی کرده است.

این تلفن هوشمند صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع AMOLED با رزلوشن 1080p و تراکم پیکسلی 423 دارد. این تلفن هوشمند با اندروید کیت کت 4.4 بر پایه ی Color OS 2.0 عرضه خواهد شد. پردازنده ی این دستگاه اسنپداگون 615 با 8 هسته است. این پردازنده  دارای 8 هسته ی Cortex-A53 با کلاک 1.5 گیگاهرتز است و به همراه پردازنده ی گرافیکی Adreno 405 و 2 گیگابایت رم کار می کند. اوپو المنت خنک کننده ی مخصوصی از جنس فلز مایع تهیه کرده تا بتواند گرما را از پردازنده دور کند. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی این دستگاه توسط سونی ساخته شده و دیافراگم f/2.0 دارد. دوربین سلفی این دستگاه نیز 5 مگاپیکسل است.

2

بر خلاف قطر کم این دستگاه توسط باتری 2000 میلی آمپرساعت پشتیبانی می شود و دارای تکنولوژی شارژ سریع است. قابلیت های اتصال این تلفن هوشمند از 2G و GPRS آغاز می شود و به TDD/FDD LTE ختم می شود. وای فای و بلوتوث 4.0 از دیگر قابلیت های اتصال این دستگاه است. قیمت اوپو آر5 500 دلار است ولی زمان دقیقی برای عرضه ی آن اعلام نشده است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال