اپراتور آمریکایی موبایل، اسپرینت تلفن هوشمند اجاره می دهد!

چند هفته ی پیش اپراتور موبایل آمریکایی اسپرینت شیوه ی جدیدی برای اجاره دادن محصولاتش اعلام کرد و اندکی بعد آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به این جرگه پیوستند. با این روش شما می توانید تلفن هوشمند را با پرداخت اجاره بهای ماهانه داشته باشد! هم اکنون این اپراتور محصولات جدیدی رابه لیست موردهای […]

چند هفته ی پیش اپراتور موبایل آمریکایی اسپرینت شیوه ی جدیدی برای اجاره دادن محصولاتش اعلام کرد و اندکی بعد آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به این جرگه پیوستند. با این روش شما می توانید تلفن هوشمند را با پرداخت اجاره بهای ماهانه داشته باشد!

هم اکنون این اپراتور محصولات جدیدی رابه لیست موردهای اجاره اضافه کرده و در این میان نام سامسونگ گلکسی اس5 و سامسونگ گلکسی اس 5 اسپورت به چشم می خورد.

این طرح که از امروز آغاز شده است به ساکنان آمریکا این امکان را می دهد که با پرداخت ماهانه 20 دلار یک تلفن هوشمند اجاره کنند. این اجاره برای 2 سال ادامه خواهد داشت و بعد از 2 سال 4 گزینه پیش روی شماست. تلفن های هوشمند را تحویل دهید و تلفن دیگری اجاره کنید، تلفن هوشمندی که از آن استفاده کردید از اسپرینت بخرید، اجاره دادن را ماه به ماه ادامه دهید یا دستگاه را پس دهید و سرویس را ترک کنید.

درست همانند شرایط آیفون اگر مشتری فعلی اسپرینت هستید و تا قبل از ژانویه 2015 تصمیم بگیرید تلفن هوشمند اجاره کنید برای داشتن گلکسی اس 5 و اس 5 اسپورت تنها ماهانه 5 دلار خواهید پرداخت.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال