اپل: حل رایگان مشکلات ویدیویی مک بوک پرو

آیا شما در اجرای ویدیو های خراب در “MacBook Pro” تا قبل از سال ۲۰۱۴ به مشکل برخورد کردهاید، یا این که هیچ کدام از ویدیو هایتان اجرا نشود؟ اگر گارانتی شما تمام شده، شما مجبور به پرداخت هزینه ی آن نخواهید بود. بعد از گزارشات اخیر، اپل برنامه ی تعمیری را راه اندازی کرده است […]

آیا شما در اجرای ویدیو های خراب در “MacBook Pro” تا قبل از سال ۲۰۱۴ به مشکل برخورد کردهاید، یا این که هیچ کدام از ویدیو هایتان اجرا نشود؟ اگر گارانتی شما تمام شده، شما مجبور به پرداخت هزینه ی آن نخواهید بود. بعد از گزارشات اخیر، اپل برنامه ی تعمیری را راه اندازی کرده است که لپتاپ شما را اگر از نظر گرافیکی مشکل دارد به صورت رایگان تعمیر کند.

اگر شما یک مک بوک پرو ۱۵ یا ۱۷ اینچی را از اوایل سال ۲۰۱۱ تا اواخر ۲۰۱۳ خریده اید، که شامل اولین نسل دوم مدل های “Retina” می باشد، اپل با این برنامه شما را تحت پوشش قرار می دهد. این برنامه در ۲۰ ام فوریه برای کسانی که در ایالات متحده یا کانادا هستند قابل دسترس خواهد بود و یک هفته بعد از آن برای تمام کسانی که در سراسر نقاط جهان هستند عرضه خواهد شد. اپل می گوید: فقط “درصد کمی” از سیستم ها تحت تاثیر این مشکل قرار دارند، اما حتی اگر همه چیز رضایت مندانه باشد بررسی یک سیستم برای اپل کار سختی نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال