اپلیکیشن جدید YouTube برای آندروید با امکان پخش ویدئو با صفحه نمایش خاموش

شاید خیلی از ما دسترسی به اینترنت پرسرعت موبایل نداشته باشیم (با توجه به زیرساخت و محدودیت اپراتورهای کشور)، اما در بسیاری از کشورهای دنیا با وجود اینترنت پرسرعت، بیشتر مردم لیست آهنگ های مورد علاقه خود را برای پخش روی موبایل یا کامپیوترشان در یوتیوب آماده میکنند. اما مشکل اینجاست که گاهی اوقات کاربران مایل […]

شاید خیلی از ما دسترسی به اینترنت پرسرعت موبایل نداشته باشیم (با توجه به زیرساخت و محدودیت اپراتورهای کشور)، اما در بسیاری از کشورهای دنیا با وجود اینترنت پرسرعت، بیشتر مردم لیست آهنگ های مورد علاقه خود را برای پخش روی موبایل یا کامپیوترشان در یوتیوب آماده میکنند.

اما مشکل اینجاست که گاهی اوقات کاربران مایل هستند که به فیلم ها یا موسیقی های مورد علاقه ی خود با صفحه نمایش خاموش گوش کنند. اما یوتیوب از طریق تبلیغات نمایش داده شده  بصورت تصویری به کسب درآمد می پرداز، بنابراین این شرکت به طور طبیعی مایل به اضافه کردن این قابلیت به اپلیکیشن خود نیست.

اما به تازگی یکی از اعضای انجمن XDA یک نسخه ی سفارشی از برنامه ی آندروید یوتیوب را برای کاربران طراحی کرده است. بنا به گفته های توسعه دهندهدستگاهی که بتوان این اپلیکیشن را روی آن نصب کرد باید با توانایی پخش ویدئوی 720p/1080p را داشته باشد و همچنین روت شده باشد. هرچند بنا به گزارش های منابع دیگر آنها موفق به اجرای برنامه بر روی تلفن های روت نشده نیز شده اند. البته هنوز لیستی از دستگاه های پشتیبانی شده و سایر مسائل شناخته شده وجود ندارد.

برای نصب این برنامه ابتدا باید برنامه ی یوتیوب را از دستگاه تلفن خود حذف کنید سپس برنامه ی جدید را از لینک زیر دانلود و نصب کنید. اگر در آینده نیز مایل به اجرای این برنامه نبودید، می توانید آن را حذف و دوباره برنامه ی یوتیوب را نصب کنید.

لینک دانلود : XDA Developers, HighOnAndroid via GSMArena

لینک کوتاه | منبع :‌phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال