اپلیکیشن پیام رسان دیگری از گوگل در راه است

بنا به گزارشات گوگل، اخیرا بر روی اپلیکیشن پیام رسان دیگری کار می کرده است. این اپلیکیشن قرار است با اپ هایی چون واتس آپ، لاین، وی چت و وایبر رقابت کند. شاید در جریان نباشید که گوگل در حال حاضر اپلیکیشن پیام رسانی به نام Hangouts دارد که جایگزین اپلیکیشن قدیمی گوگل تاک شده […]

بنا به گزارشات گوگل، اخیرا بر روی اپلیکیشن پیام رسان دیگری کار می کرده است. این اپلیکیشن قرار است با اپ هایی چون واتس آپ، لاین، وی چت و وایبر رقابت کند.

شاید در جریان نباشید که گوگل در حال حاضر اپلیکیشن پیام رسانی به نام Hangouts دارد که جایگزین اپلیکیشن قدیمی گوگل تاک شده است. طی اخبار منتشر شده این اپلیکیشن نیازی به اکانت گوگل شما ندارد و احتمالا با شماره موبایل شما راه اندازی می شود. همچنین این اپلیکیشن از زبان های محلی پشتیبانی خواهد کرد و مزیت رقابتی آن سرویس voice-to-text خواهد بود، به طوری که شما پیامتان را به صورت صوتی عنوان می کنید و اپلیکیشن آن را برای شما می نویسد.

هنوز جای سوال است که چرا گوگل آپدیتی برای هنگ اوتس معرفی نمی کند. چندی پیش گوگل دستگاه هایی با سیستم عامل آندروید وان در هند عرضه کرد در این نسخه از آندوید نیز برای دانلود اپلیکیشن ها به گوگل اکانت نیاز است. سوال اینجاست کاربرانی که حساب گوگل دارند چرا از واتس آپ استفاده نکنند؟

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال