اپل به خم شدن آیفون 6 پلاس واکنش نشان داد : جای نگرانی نیست!

امروز کمپانی بزرگ اپل، به تصاویر و اخبار مربوط به خم شدن آیفون 6 پلاس واکنش نشان داد و توضیحاتی را در رابطه با این تلفن هوشمند فروش بسیار بالایی داشته است، داد. طی خبری که اپل برای Pocket-Lint فرستاده است، در شش روزی که از عرضه ی آیفون 6 پلاس میگذرد، حدود 9 نفر […]

امروز کمپانی بزرگ اپل، به تصاویر و اخبار مربوط به خم شدن آیفون 6 پلاس واکنش نشان داد و توضیحاتی را در رابطه با این تلفن هوشمند فروش بسیار بالایی داشته است، داد.

طی خبری که اپل برای Pocket-Lint فرستاده است، در شش روزی که از عرضه ی آیفون 6 پلاس میگذرد، حدود 9 نفر از مشتریان از خم شدن آیفون 6 پلاس خود به اپل شکایت کرده اند و از اپل درخواست رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع را دارند.

اما اپلتوضیحاتی را داده است که می توانید آن را در ادامه بخوانید :

“آیفون 6 پلاس از طراحی و مهندسی ساخت جدید و خاصی بهره برده است که در عین زیبایی، از استحکام قابل توجهی برخوردار بوده و از آلومینیومی مخصوص کهم برای شرایط سخت ساخته شده است و بسیار محکم می باشد، استفاده شده است. همچنین، جنس شیشه ی به کار گرفته شده در صفحه ی نمایش این تلفن هوشمند، در حال حاضر “محکم ترین شیشه، بین تلفن های هوشمند” می باشد. ما سعی کردیم تا در انتخاب این صفحه ی نمایش، نهایت دقت را به عمل آوریم و از همین رو، شیشه ای بسیار محکم و با کیفیت را انتخاب کردیم.

ما با انجام تست های مختلف و بسیار دقیق خود، از استحکام تلفن های هوشمند خود اطمینان داریم. در واقع، حمل کردن این تلفن هوشمند و استفاده ی عادی از آن و قرار دادن آن در جیب، نمی تواند باعث خم شدن این تلفن هوشمند شود و اگر چنین موردی را مشاهده کردید، حتما با ما در تماس باشید”

در رابطه با ویدئویی که روز گذشته منتشر شد و در آن، استحکام آیفون 6 پلاس زیر سوال رفت، اپل توضیحاتی را ارئه کرده است که بسیار جالب به نظر می رسد!

“کسانی که این تست را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند، ناشیانه عمل کرده اند و به ساعتی که در صفحه ی آیفون 6 پلاس بود، توجه نکرده اند. زمانی که آنها این تلفن هوشمند را خم می کنند و در رابطه با آن توضیحاتی میدهند، حدود 27 دقیقه فاصله دارد که معلوم نیست در آن زمان چه اتفاقی افتاده است!”

نظر شما در مورد ادعای اپل چیست؟ آیا اپل درست می گوید و این ویدئو فیک است یا نه، اپل به دنبال توجیه خم شدن این تلفن هوشمند است؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال