اپل سال 2020 یک مدل آیفون 5 جی معرفی می کند

مینگ چی کو تحلیلگر برجسته صنعت اخیرا در یادداشتی بیان داشت که سال 2020 اپل چهار مدل آیفون معرفی خواهد کرد که شامل آیفون 12 پرو، 12 پرو مکس، 12 و برخی دیگر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، پنل اولد آیفون 12 پرو  5.4 اینچی و پرو مکس 6.7 اینچی توسط […]

مینگ چی کو تحلیلگر برجسته صنعت اخیرا در یادداشتی بیان داشت که سال 2020 اپل چهار مدل آیفون معرفی خواهد کرد که شامل آیفون 12 پرو، 12 پرو مکس، 12 و برخی دیگر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، پنل اولد آیفون 12 پرو  5.4 اینچی و پرو مکس 6.7 اینچی توسط سامسونگ به تولید می رسد و از نوع اولد است. پنل آیفون 12 با صفحه نمایش 6.1 اینچی نیز که یک پنل ال سی دی محسوب شده، بوسیله ال جی به تولید می رسد.

در حالی که اخیرا کو اظهار داشت تمامی مدل های آیفون 2020 از شبکه 5 جی پشتیبانی می کنند، گویی قرار نیست چنین چیزی را شاهد باشیم و برند کوپرتینویی تنها یک مدل 5 جی روانه بازار خواهد کرد.

ETNews این گزارش را منتشر کرده و بیان داشت که احتمالا آیفون 12 پرو مکس همان مدل 5 جی اپل باشد. گذشته از آن اپل علاقه بسیاری به فناوری آن سل سامسونگ در پنل اولد پیدا کرده و موجب می شود تا ضخامت نمایشگر روی گوشی کاهش یابد.

در این بین اپل می خواهد تنها سامسونگ را به عنوان تولیدکننده این پنل به کارگیرد. به هر حال جزئیات کافی نیست و باید تا سپتامبر سال 2020 منتظر ماند. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال