اپل قصد بروزرسانی سخت افزاری MacBook Air خود را دارد!

اپل به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد MacBook Air های خود را در تاریخ 26 فوریه بروزرسانی کرده و مدل جدیدی را معرفی کند و شایعات پیرامون صفحه ی نمایش 12 اینچیو رتینای این نوت بوک، در حال منتشر شده می باشد. اما وجود این صفحه ی نمایش چندان قطعی به نظر نمی رسد و […]

اپل به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد MacBook Air های خود را در تاریخ 26 فوریه بروزرسانی کرده و مدل جدیدی را معرفی کند و شایعات پیرامون صفحه ی نمایش 12 اینچیو رتینای این نوت بوک، در حال منتشر شده می باشد.

اما وجود این صفحه ی نمایش چندان قطعی به نظر نمی رسد و احتمالا به جای آن، شاهد پردازنده های نسل جدید Broadwell شرکت اینتل باشیم. طبق اخباری که توسط یک وب سایت جمهوری چکی منتشر شده است، وب سایت Letemsvetem، کاربران قادر خواهند بود از بین مدل های Core i7-5650U با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، Core i5 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و یا Core i7 با فرکانس 2 گیگاهرتز، یکی را انتخاب کنند. لازم به ذکر است تمامی این پردازنده ها از گرافیک مجتمع Intel HD 6000 بهره می برند.

شاید یکی از دلایلی که صفحه ی نمایش رتینای جدید هنوز توسط اپل معرفی نشده است، این باشد که اپل قصد دارد تا ساعت هوشمند خود با صفحه ی نمایش رتینا را در ماه آوریل عرضه کند و احتمالا منتظر موفقیت ها و فروش های این ساعت هوشمند خواهد بود. البته این وب سایت چکی اعلام کرده است که هیچ خطری از جانب مک بوک ایر، دستگاه های MacBook Pro را تهدید نخواهد کرد…

آخرین بروزرسانی MacBook Air که انجام شده بود، ماه آوریل سال گذشته بود و کارایی این دستگاه ها، به مقدار کمی افزایش پیدا کرده بود، با این حال قیمت آن ها تفاوت چندانی نداشت. امید می رود این اتفاق در سال جاری و در 26 فوریه نیز مجددا رخ دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال