اپل مزرعه ی خورشیدی دیگری می سازد تا آمازون را پشت سر بگذارد

اپل شروع به توسعه ی مزرعه ی خورشیدی دیگری در کارولینای شمالی کرده است تا به وعده ی بزرگ خود درباره ی تامین 100درصد برق مراکز داده ی خود از انرژی تجدید پذیر جامه ی عمل بپوشاند. گرین پیس (صلح سبز)، کمپین و سازمان مستقل جهانی، که در حمایت از محیط زیست فعالیت می کند […]

اپل شروع به توسعه ی مزرعه ی خورشیدی دیگری در کارولینای شمالی کرده است تا به وعده ی بزرگ خود درباره ی تامین 100درصد برق مراکز داده ی خود از انرژی تجدید پذیر جامه ی عمل بپوشاند.

گرین پیس (صلح سبز)، کمپین و سازمان مستقل جهانی، که در حمایت از محیط زیست فعالیت می کند گزارش داد که مزرعه ی جدید اپل، انرژی پاک خورشیدی را برای مراکز داده ی اپل تامین خواهد کرد. در این دیتاسنترها، موسیقی، عکس و ویدئو نگهداری میشود و همچنین محتواهای در حوزه ی سرویس های شرکت اپل مثل آی تیونز و آی کلود نیز از طریق آنها ارائه میشود.

سرمایه گذاری اولیه اپل در 100 هکتار مزرعه ی خورشیدی 17.5 مگاواتی 55 میلیون دلار است. ساختمان تاسیسات سومین مزرعه خورشیدی اپل در شهر کلارمونت و مزرعه ی آن در کاتوبا کانتی قرار دارد که انتظار می رود 75 شغل غیرمستقیم برای افراد محلی ایجاد کند.

با این کار اپل رتبه ی اول را در استفاده از انرژی تجدید پذیر به دست می آورد. آمازون با استفاده از انرژی تجدید پذیر به میزان 15درصد کل انرژی مورد استفاده اش در رتبه ی بعدی قرار دارد.

لینک کوتاه | منبع: pocket-lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال