اپل و برنامه های ویژه ی جمعه ی سیاه (Black Friday)

جمعه ی سیاه آخرین جمعه سال میلادی است که در آن فروشندگان تلفن های هوشمند درحوزه ی تکنولوژی تخفیف ها و برنامه های ویژه ای برای خریداران در نظر میگیرند. این برنامه که تقریبا در تمامی حوزه ی اروپا و آمریکا برگزار می شود “فصل خرید تعطیلات” نیز نام دارد. هر سال قبل از فرا […]

جمعه ی سیاه آخرین جمعه سال میلادی است که در آن فروشندگان تلفن های هوشمند درحوزه ی تکنولوژی تخفیف ها و برنامه های ویژه ای برای خریداران در نظر میگیرند. این برنامه که تقریبا در تمامی حوزه ی اروپا و آمریکا برگزار می شود “فصل خرید تعطیلات” نیز نام دارد. هر سال قبل از فرا رسیدن این فصل شرکت ها برنامه های ویژه ی خود را اعلام میکنند اکنون اپل اندکی از برنامه هایش را اعلام کرده است.

بنا به گزارشاتی که منتشر شده برخی از فروشگاه های بزرگ اپل از ساعت 8 صبح درجمعه ی سیاه آغاز به کار خواهند کرد. سال گذشته برنامه ی جمعه ی سیاه اپل از ساعت 12 و یک دقیقه ی نیمه شب آغاز شد و تا انتهای روز 29 نوامبر ادامه داشت. سال 2011 فروشگاه ها از ساعت 4 صبح آغاز به کار کردند. امسال جمعه ی سیاه 28 نوامبر خواهد بود.

در هفته های آینده، اپل برنامه ی دقیق و جزیی فروشگاه هایش را اعلاممیکند. با توجه به هر کشور و پتانسیل های بازار آن کشور اپل برنامه ای متفاوت ارائه می دهد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال