اگر بدانید کجا را باید فشار دهید، آیفون 6 پلاس خم خواهد شد!

این روزها که خبر های خم شدن آیفون 6 پلاس در حال فروکش کردن بود، اما امروز تصاویر و اخباری منتشر شد که نشان می دهد آیفون 6 پلاس واقعا خم می شود و خم شدن آن اتفاقی یا بر اثر سهل انگاری نیست! با اینکه اپل ویدئویی منتشر کرد که در آن بخش هایی […]

این روزها که خبر های خم شدن آیفون 6 پلاس در حال فروکش کردن بود، اما امروز تصاویر و اخباری منتشر شد که نشان می دهد آیفون 6 پلاس واقعا خم می شود و خم شدن آن اتفاقی یا بر اثر سهل انگاری نیست!

با اینکه اپل ویدئویی منتشر کرد که در آن بخش هایی کوتاه از مراحل مختلف تست مقاومت آیفون نشان داده شده بود، اما Hilsenteger، در حضور جمعی از مردم در تورنتو، بار دیگر آیفون 6 پلاس را برای آنها خم کرد! در واقع، وی نقطه ضعف بدنه ی آیفون 6 پلاس را می داند و آن را با دیگران به اشتراک گذاشته است.

به تصاویر زیر دقت کنید.

 How-Hilsenteger-easily-bent-the-iPhone-6-Plus

Reinforcement-bar-is-too-close-to-the-cutouts

اگر دقت کنید، انگشتان شست Hilsenteger به جای اینکه در قسمت پشتی و مرکزی گوشی باشد، در قسمت کناری آن است و او با انگشتان دیگرش، بر لبه های گوشی فشار می آورد.

در آمارهای رسمی آمده است که میزان فشاری که آیفون 6 پلاس با آن خم شده است، 90 پوند می باشد اما Hilsenteger با فشار آوردن تنها 50 پوند و البته دانستن راز خم شدن آیفون 6 پلاس، آن را خم کرده است!

لینک کوتاه | منبع : Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال