ایجاد لاین پیاده روی بدون تلفن همراه در پیاده رو واشنگتن دی سی

لاین بدون تلفن همراه در پیاده رو واشنگتن دی سی به عنوان یک آزمایش اجتماعی برای برنامه تلویزیونی ایجاد شده است. این برنامه که در کانال نشنال جئوگرافیک (National Geographic) پخش خواهد شد، خواهان جداسازی پیاده روها با یک خط برای افرادی که بر مسیر خود تمرکز دارند و به آنچه که در مقابل آن ها وجود […]

لاین بدون تلفن همراه در پیاده رو واشنگتن دی سی به عنوان یک آزمایش اجتماعی برای برنامه تلویزیونی ایجاد شده است. این برنامه که در کانال نشنال جئوگرافیک (National Geographic) پخش خواهد شد، خواهان جداسازی پیاده روها با یک خط برای افرادی که بر مسیر خود تمرکز دارند و به آنچه که در مقابل آن ها وجود دارد توجه می کنند، است. قسمت دیگر پیاده رو نیز برای افرادی می باشد که بدون توجه به دیگران، به طور مداوم به گوشی خود نگاه می کنند. این لاین مخصوص کسانی است که اس ام اس می نویسند ویا با گوشی خود صحبت می کنند.

این برنامه تلویزیونی به طور آزمایشی با عنوان Mind Over Masses مطرح است و کسانی که شاهد این فیلمبرداری بودند می گویند که افراد به ندرت علائم روی پیاده رو را می دیدند، به استثناء افرادی که برای گرفتن عکس از آن توقف می کردند. البته افرادی هم بودند که زیاد به گوشی خود خیره شده بودند و مشغول اس ام اس و صحبت کردن با گوشی بودند.

واکنش یک دبیر بنام Irene Fadakar برای این تغییر معمولی بود. وی جداسازی پیاده رو را در ابتدای خیابان متوجه شد. اما کمتر از یک بلوک بعد، او هنگام صحبت کردن با گوشی درست در وسط لاین “تلفن همراه ممنوع” (No cellphone allowed) راه می رفت.

در قسمت دیگری از شهر نیز آزمایش دیگری در جریان است. در یکی از پیاده رو های دیگر واشنگتن دی سی برای افراد دو لاین پیاده روی سریع و آرام ایجاد شده است تا تاثیر آن بر زندگی مردم مورد بررسی قرار گیرد.

متاسفانه از زمان پخش این برنامه ها خبری منتشر نشده است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال