ایسوس: “جهموری گیمران”، کیس الهام گرفته شده و گیمینگ GR8 را آماده ی عرضه کرد

ایسوس که تلاش های بسیار زیادی برای عرضه ی محصولات مختلف برای گیمران دارد، روز گذشته کیس جدید GR8 را که به نوعی از کنسول های بازی الهام گرفته شده است، معرفی کرد. البته این محصول، اولین کیس گیمینگ و کوچک ایسوس نیست، پس از دیدن آن تعجب نکنید! ROG (جمهوری گیمران) ایسوس اعلام کرد […]

ایسوس که تلاش های بسیار زیادی برای عرضه ی محصولات مختلف برای گیمران دارد، روز گذشته کیس جدید GR8 را که به نوعی از کنسول های بازی الهام گرفته شده است، معرفی کرد. البته این محصول، اولین کیس گیمینگ و کوچک ایسوس نیست، پس از دیدن آن تعجب نکنید!

ROG (جمهوری گیمران) ایسوس اعلام کرد که این کیس از پردازنده ی نسل هفتم شرکت اینتل بهره خواهد برد و با به همراه داشتن کارت گرافیک Nvidia GTX 750Ti، پشتیبانی از 16 گیگابایت حافظه ی رم DDR3 و یک هارد جامد (SSD)، به دنبال اجرای هر چه بهتر بازی های رایانه با وضوح تصویر Full HD می باشد.

ویژگی های این کیس گیمینگ به دنیای آفلاین بازی ها ختم نمی شود و GR8 برای گیمران و دنیای آنلاین نیز حرف هایی برای گفتن دارد. طبق گفته های ایسوس، GR8 دارای یک کارت اترنت اینتل برای بهبود انتقال اطلاعات می باشد و با بهره گیری از فن آوری GameFirst III، عملکرد پورت های UDP و TCP بهبود پیدا کرده است تا گیمران یک بازی بدون لگ را تجربه کنند.

ASUS_ROG_GR8_03

اما GR8 یک ویژگی جدید از شرکت ایسوس را در خود دارد و آن چیزی نیست جز فن آوری جدید SupremeFX که برای بهبود صدا در بازی مورد استفاده قرار می گیرد و خازن های که ELNA نام دارند، توسط یک شرکت ژاپنی ساخته شده است. ایسوس برای تنظیم صدا و هر چیزی که به آن مربوط می شود، نرم افزار های Sonic SenseAmp, Sonic SoundStage, Sonic Studio و Sonic Radar II را به همراه کیس گیمینگ خود عرضه خواهد کرد تا هیچ موضوعی از دست کاربران در نرود!

ایسوس قصد دارد تا کیس گیمینگ RG8 را همراه با ماوس گیمینگ خود با نام Gladius و کیبورد گیمینگ M801 عرضه کند تا تجربه ای تکرار نشدنی برای خریداران این کیس گیمینگ به همراه بیاید. موضوعی که در مورد ماوس گیمینگ Gladius مورد توجه است، دقت بسیار بالای آن که برابر با 6400Dpi است، می باشد و در بازی های “شوتر اول شخص” بسیار خود نمایی می کند و با 50 گرم وزنی که دارد، قادر خواهد بود تا 200 اینچ در یک ثانیه جا به جا شود.

ASUS_ROG_GR8_04

نظر شما در مورد این کیس گیمینگ چیست؟ به نظر شما این دست از محصولات گیمینگ ایسوس تا چه حدی می تواند در بازار رقابت، موفق ظاهر شود؟

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال