ایسوس فروش لپتاپ های کوچک و اقتصادی خود را با نام EeeBook X205 آغاز کرد!

چند ماه پیش بود که لپتاپ جم و جور و اقتصادی ایسوس با نام EeeBook X205 توسط این شرکت منتشر شد و به دلیل ویژگی هایی که دارد، افراد زیادی به دنبال زمان عرضه ی آن بوده اند. حال، ایسوس این لپتاپ را آماده ی عرضه کرده است تا در بازار، رقیبی سرسخت برای لپتاپ […]

چند ماه پیش بود که لپتاپ جم و جور و اقتصادی ایسوس با نام EeeBook X205 توسط این شرکت منتشر شد و به دلیل ویژگی هایی که دارد، افراد زیادی به دنبال زمان عرضه ی آن بوده اند. حال، ایسوس این لپتاپ را آماده ی عرضه کرده است تا در بازار، رقیبی سرسخت برای لپتاپ شرکت HP با نام Stream 11 باشد.

EeeBook X205 صفحه ای 11.5 اینچی با وضوح تصویر 1366×768 دارد و از پردازنده های مجتمع اینتل با نام Intel HD Geaphics بهره می برد. پردازنده ی 4 هسته ای این لپتاپ که Z3735 نام دارد، از آخرین نسل از پردازنده های اینتل، Bay Trail-T، می باشد که فرکانسی برابر با 1.33 گیگاهرتز دارد و علاوه بر سرعت بالا، می تواند تمامی نیازهای کاربران را برطرف نماید. ایسوس برای EeeBook جدید خود یک رم 2 گیگابایتی را در نظر گرفته است اما مهم ترین نقطه ی ضعف این لپتاپ، حافظه ی داخلی پایین آن است به گونه ای که کاربران تنها 32 گیگابایت فضا در اختیار دارند که بخش زیادی از آن، به وسیله ی ویندوز 8.1 که بر روی آن نصب شده است، اشغال می شود. البته این امکان وجود دارد که از کارت حافظه ی SD استفاده نمایید…

insert

وضوح تصویر و رزولوشن وب کم لپتاپ جدید ایسوس، کیفیت VGA دارد، پس نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. 2 پورت USB 2.0، یک پورت HDMI و دارا بودن نسل چهارم از بلوتوث، از دیگر ویژگی های این لپتاپ به حساب می آید. اسپیکر های EooBook X205 به همراه فن آوری ایسوس با نام SonicMaster عرضه خواهند شد و همین موضوع سبب شده است تا لپتاپ HP در این زمینه عقب بماند!

ایسوس توجه ویژه ای به طراحی محصول جدید خود داشته است و سعی کرده است تا زیبایی را در عین راحتی در استفاده به ارمغان بیاورد. به همین سبب، وزن لپتاپ EeeBook X205 تنها 0.98 کیلوگرم می باشد و یکی از سبک ترین ها در رده ی خود به حساب می آید. هم اکنون EeeBook X205 در حال عرضه شدن در فروشگاه های اینترنتی و مراکز فروش ایسوس می باشد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال