ایسوس مدل Mini از کارت گرافیک GTX 960 را معرفی کرد

صبح امروز، شرکت ایسوس مدل Mini ار کارت گرافیک GTX 960 را با فرمت کارخانه ای mini-ITX و همراه با آخرین استاندارد های این کارت معرفی کرد. طراحی این کارت، کاملا به مدل های Mini از کارت های GTX 680 و GTX 760 می باشد و کاملا مناسب مادربورد های کوچکتر است. اندازه ی PCB این کارت، تنها 17 […]

صبح امروز، شرکت ایسوس مدل Mini ار کارت گرافیک GTX 960 را با فرمت کارخانه ای mini-ITX و همراه با آخرین استاندارد های این کارت معرفی کرد. طراحی این کارت، کاملا به مدل های Mini از کارت های GTX 680 و GTX 760 می باشد و کاملا مناسب مادربورد های کوچکتر است.

اندازه ی PCB این کارت، تنها 17 سانتی متر می باشد و لوله های انتقال هوای گرم آن، به صورت کارخانه ای متراکم شده اند تا اندازه ی کارت تا حد امکان کوچک شود. همچنین در این کارت برای خنک کنندگی، از یک فن پر قدرت CoolTech استفاده شده است تا بتواند کاملا مناسب بورد های کوچکتر باشد.

کارت ASUS GTX 960 Mini که به صورت کارخانه ای اورکلاک شده است، فرکانس هسته ای برابر با 1190 مگاهرتز دارد که در حالت بوست، به 1253 مگاهرتز افزایش پیدا می کند و سرعت موثر حافظه ی آن نیز، 7 گیگاهرتز است. در حالی که در مدل مرجع، کلاک هسته برابر با 1126 مگاهرتز بوده که در حالت بوست، به 1178 مگاهرتز افزایش پیدا می کند.

اما این کارت، برق خود را از یک کانکتور 6 پین PCIe تامین می کند و تمامی خروجی های تصویر نیز همانند نسخه ی مرجع می باشند، یک پورت dual-link DVi، یک پورت HDMI 2.0 و سه پورت DisplayPort 1.2.

ایسوس زمان عرضه و قیمت این کارت را هنوز اعلام نکرده است. در ادامه می توانید تصاویر بیشتر از این کارت را مشاهده نمایید.

ASUS Unveils the GeForce GTX 960 Mini 3 ASUS Unveils the GeForce GTX 960 Mini 2 ASUS Unveils the GeForce GTX 960 Mini 4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال