ایسوس مدل Mini از کارت گرافیک GTX 970 را با خنک کننده ی DirectCU معرفی کرد

ایسوس اولین شرکتی می باشد که نسخه ی Mini یا کوچک شده از کارت های گرافیک سری 900 انویدیا را معرفی کرده است و آن، کارت GTX 970 می باشد. طبق اخباری که روز گذشته توسط ایسوس منتشر شده است، هم اکنون کارت ساخت نسخه ی کوچک این کارت گرافیک به پایان رسیده است و […]

ایسوس اولین شرکتی می باشد که نسخه ی Mini یا کوچک شده از کارت های گرافیک سری 900 انویدیا را معرفی کرده است و آن، کارت GTX 970 می باشد. طبق اخباری که روز گذشته توسط ایسوس منتشر شده است، هم اکنون کارت ساخت نسخه ی کوچک این کارت گرافیک به پایان رسیده است و با نام تجاری GTX970-DCMOC-4GD5 عرضه خواهد شد.

به شکل ظاهری این کارت که بنگریم، متوجه خواهیم شد که این کارت گرافیک همانند کارت های گرافیک سری Mini شرکت ایسوس، کارت های GTX 760 و GTX 670، از خنک کننده ی اختصاصی ایسوس با نام DirectCU بهره می برد. اما اگر داخل آن شده و مشخصات فنی آن را بررسی کنیم، به فرکانس هسته ی 1088 مگاهرتز که در حالت بوست به 1228 مگاهرتز می رسد و سرعت حافظه ی موثر 7 گیگاهرتز، می رسیم که نشان میدهد این کارت گرافیک با 4 گیگابایت حافظه ی گرافیکی ای که دارد، هنوز هم یکی از کارت های قدرتمند بازار به حساب می آید.

در رابطه با کانکتور ها نیز باید بگوییم که دو پورت دوگانه ی DVI، یک پورت HDMI و یک پورت DisplayPort 1.2 توسط ایسوس برای این کارت گرافیک قرار داده شده است که با راحتی می توان هر چیزی را به آن متصل نمود.

هنوز ایسوس قیمت این کارت گرافیک و جزئیات فروش آن را اعلام نکرده است…

ASUS Readies GeForce GTX 970 DirectCU Mini 1 ASUS Readies GeForce GTX 970 DirectCU Mini 2 ASUS Readies GeForce GTX 970 DirectCU Mini

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال