ایسوس ZenFone 5 نسخه ی Lite تنها با قیمت 124 دلار در فیلیپین معرفی شد

در ژانویه امسال در نمایشگاه سی ای اس 2014 ایسوس از خط تولید دستگاه های تلفن هوشمند ZenFone رونمایی کرد. کمپانی در مجموع سه دستگاه معرفی کرد، صفحه نمایش های این دستگاه ها بین 4 تا 6 اینچ متغیر بوده اند. این سه دستگاه زن فون 4،5 و 6 نام داشتند. اخیرا ایسوس اعلام کرده […]

در ژانویه امسال در نمایشگاه سی ای اس 2014 ایسوس از خط تولید دستگاه های تلفن هوشمند ZenFone رونمایی کرد. کمپانی در مجموع سه دستگاه معرفی کرد، صفحه نمایش های این دستگاه ها بین 4 تا 6 اینچ متغیر بوده اند. این سه دستگاه زن فون 4،5 و 6 نام داشتند.

اخیرا ایسوس اعلام کرده که در که در خط تولید تلفن های هوشمندش از پردازنده های اینتل استفاده نخواهد کرد و به احتمال زیاد از پردازنده ها مدیا تک و کوالکام استفاده خواهد کرد. در کل خط تولید زن فون بسیار موفق عمل کرده و ظاهرا ایسوس قصد دارد فاصله بین آخرین تلفن هوشمندشان را با محصولاتی که در نمایشگاه سی ای اس 2015 با نسخه ای از زن فون 5 به نام زن فون 5 Lite پر کند.

ایسوس زن فون 5 نسخه ی لیت یک نسخه ی متفاوت از زن فون 5 اصلی است که صفحه نمایشی با رزلوشن gHD است که دارای پردازنده ی دو هسته ای اتم Z2520  است. از سایر ویژگی ها این تلفن هوشمند می توان به یک گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 8 گیگابایت قابل افزایش با کارت حافظه ی میکرو اس دی، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، باتری 2110 میلی آمپری و اندروید کیت کت 4.4 اشاره کرد. قیمت این دستگاه 124 دلار خواهد بود، این دستگاه در فیلیپین و احتمالا در بازارهای آسیایی به زودی عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال