اینتل 30 درصد از سهام شرکت Vuzix را به قیمت 25 میلیارد دلار خریداری کرد

دنیای عینک های هوشمند به سرعت در حال رشد می باشد و اینتل نیز به خوبی این موضوع را درک کرده است و به همین علت، اینتل اقدام به خرید بخشی از سهام شرکت Vuzix به ارزش 25 میلیارد دلار کرده است. البته اینتل در صحبت هایی که با شرکت گوگل داشته است، در اینده قرار است […]

دنیای عینک های هوشمند به سرعت در حال رشد می باشد و اینتل نیز به خوبی این موضوع را درک کرده است و به همین علت، اینتل اقدام به خرید بخشی از سهام شرکت Vuzix به ارزش 25 میلیارد دلار کرده است.

البته اینتل در صحبت هایی که با شرکت گوگل داشته است، در اینده قرار است تراشه های خود را در عینک های جدید گوگل به کار برد ولی با این حال، اینتل تلاش می کند تا با Luxottica، عینک هایی فوق العاده هوشمند را طراحی کند. البته هنوز اینتل در رابطه با سوالی که وب سایت Engadget از آنها پرسیده است، پاسخی نداده است اما اعلام کرده است که شرکت اینتل، این حق را دارد که سهام هر شرکتی را که بخواهد خریداری نماید. شاید این واکنش اینتل به دلیل بسیاری از مسائل موجود و ایراداتی باشد که منتقدین به عمل می آورند. با این حال، دو مدیر جدید از سوی شرکت اینتل نیز به هیئت مدیره ی شرکت Vuzix اضافه شده است.

اما بهتر است در رابطه با Vuzix و محصولات آن نیز کمی صحبت کنیم. اگر به یاد داشته باشید، شرکت Vuzix در نمایشگاه CES 2013 بود که عینک هوشمند M100 را رونمایی کرد. پس از آن، این شرکت سعی کرد تا امکانات جدیدی را به این عینک هوشمند اضافه کند و کمتر به دنبال عینکی جدید باشد. به همین دلیل، در بروزرسانی هایی که این شرکت برای عینک هوشمند خود انجام داده است، استفاده از سیستم صوتی Nuance به صورت آفلاین برای این عینک هوشمند امکان پذیر شده است. همچنین برزورسانی های جدیدی برای عینک هوشمند M100 عرضه شد که نتیجه ی آن، هماهنگی کامل این عینک هوشمند با سیستم عامل های اندروید و iOS بوده است.

به نظر می رسد اینتل به خرید خود بسیار امیدوار بوده و قصد دارد تا با این خرید خود، تحولی در دنیای عینک های هوشمند ایجاد کند اما به نظر شما اینتل تا چه حدی موفق خواهد بود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال