اینستاگرام پس از دو سال، با چند ویژگی جدید آپدیت شد!

اینستاگرام که حالا یک شرکت زیرمجموعه فیسبوک است، دقیقا پس از دو سال آپدیت جدیدی را با چند فیلتر اضافه و امکانات و ظاهر جدید برای آی او اس و اندروید آماده کرده است. این آپدیت شامل 5 فیلتر با نام های Slumber, Crema, Ludwig, Aden, Perpetua هستند که به گفته ی اینستاگرام، با توجه […]

اینستاگرام که حالا یک شرکت زیرمجموعه فیسبوک است، دقیقا پس از دو سال آپدیت جدیدی را با چند فیلتر اضافه و امکانات و ظاهر جدید برای آی او اس و اندروید آماده کرده است.

این آپدیت شامل 5 فیلتر با نام های Slumber, Crema, Ludwig, Aden, Perpetua هستند که به گفته ی اینستاگرام، با توجه به تغییر شیوه های عکاسی در طول این دو سال، بهترین نتیجه را از نظر رنگ و تاثیر گذاری بر تصاویر برای عکس های جدید در بر خواهند داشت.

امکان جدید بعدی را که یک امکان بسیار جالب میتوان برشمرد، پیش نمایش تاثیر افکت ها در پایین صفحه بصورت تار (محو) است که نسبت به شیوه نمایش قبلی، بهتر بنظر میرسد.

و در نهایت یک دکمه جدید در انتهای فیلتر ها اضافه شده که به شما این امکان را میدهد تا فیلترهای غیرفعال شده یا جابجا شده (از نظر ترتیب اولیه) را به حالت دیفالت بازگردانید.

این اپلیکیشن از همین حالا در گوگل پلی و فروشگاه اپل برای دانلود در دسترس است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال