این صفحه نمایش طوری طراحی شده که خم شود!

در یک شوی خلاقیت صفحه نمایش 2014 که در شهر یوکوهومای ژاپن برگزار شد، موسسه ی Semiconductor Energy Laboratory که یه SEL معروف است صفحه نمایشی از نوع Super AMOLED با اندازه 7.8 اینچ معرفی کرد که می توان آن را سه تا زد. رزلوشن این صفحه نمایش 1920 در 1080 پیکسل است که تراکم […]

در یک شوی خلاقیت صفحه نمایش 2014 که در شهر یوکوهومای ژاپن برگزار شد، موسسه ی Semiconductor Energy Laboratory که یه SEL معروف است صفحه نمایشی از نوع Super AMOLED با اندازه 7.8 اینچ معرفی کرد که می توان آن را سه تا زد. رزلوشن این صفحه نمایش 1920 در 1080 پیکسل است که تراکم پیکسلی 254 را به ارمغان می آورد.

3

این کمپانی نسخه ی کوچک تر از این صفحه نمایش با اندازه ی 5.9 اینچ با رزلوشن 720p  معرفی کرده است که لمسی نیست. این اولین بار است که موسسه به بخش صفحه نمایش ها از حوزه ی تکنولوژی وارد شده است. این صفحه نمایش ها را می توان بیشتر از 100 هزاربار تا کرد، خط تای این صفحه نمایش ها شعاعی از 2 میلی متر تا 4 میلی متر دارند.

اطلاعات دقیقی از تبدیل شدن این ایده به یک محصول تجاری وجود ندارد. ممکن است این محصول به احتمال زیاد به عنوان صفحه نمایش تبلت ها یا کتابخوان ها استفاده شود.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال