باتری Oppo Find 7 از گلکسی نوت 4 سریع تر شارژ می شود

یکی از ویژگی های جدید سامسونگ گلکسی نوت 4 (که دیروز معرفی شد) شارژ سریع آن می باشد که به باتری این امکان را می دهد در عرض 30 دقیقه از 0% به 50% برسد. این برای یک گوشی با ویژگی های نوت 4 بسیار چشمگیر است. ولی به نظر می رسد Oppo تحت تأثیر تکنولوژی جدید […]

یکی از ویژگی های جدید سامسونگ گلکسی نوت 4 (که دیروز معرفی شد) شارژ سریع آن می باشد که به باتری این امکان را می دهد در عرض 30 دقیقه از 0% به 50% برسد. این برای یک گوشی با ویژگی های نوت 4 بسیار چشمگیر است. ولی به نظر می رسد Oppo تحت تأثیر تکنولوژی جدید سامسونگ قرار نگرفته و به سرعت در تویتر به شرکت سامسونگ اطلاع داده است که گوشی Find 7 این شرکت با قابلیت شارژ سریع تر همراه است که باتری آن در عرض 30 دقیقه از 0% به 75% می رسد.

البته، لازم به ذکر است که باتری داخلی فایند 7 کمی کوچکتر از نمونه هایی است که سامسونگ در نوت 4 قرار داده است. یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت در مقابل 3220 میلی آمپر ساعت قرار گرفته است. اما ما نمی توانیم اوپو را به خاطر این تلاش سرزنش کنیم زیرا او می خواهد بگوید که پرچمدار این شرکت پیش از نوت 4، دارای شارژ باتری سریع تری بود. اوپو فایند 7 همچنین پیش از نوت 4 دارای صفحه نمایشی با رزلوشن 2560×1440 پیکسل بوده است. مطمئنا اینکه کدام شرکت اولین بار یک ویژگی جدید را اجرا کرده، مهم نیست، بلکه هر کدام از این ویژگی بهتر استفاده کند، می تواند محصولات بیشتری را به فروش برساند.

Oppo-Rapid-Charging-vs-Samsung-Fast-Charging

با توجه به اینکه اوپو، فایند 7 را در برابر سامسونگ گلکسی نوت 4 به رقابت واداشته، ما نیز مقایسه مشخصات دقیق این دو گوشی را در اختیارتان قرار می دهیم.

OPPO Find 7 – – – –  Samsung Galaxy Note 4

2

3

4

5

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال