بازی سرگرم کننده ی Pou برای ویندوز فون نیز عرضه خواهد شد!

پیش از این بازی محبوب Pou برای سیستم عامل های اندروید، بلک بری و iOS عرضه شده بود و افراد زیادی بودند که اصرار به عرضه ی این بازی برای سیستم عامل ویندوز فون داشتند. حال این بازی محبوب و دوست داشتنی که در آن، شما باید شخصیت این اصلی این بازی را بزرگ کنید، […]

پیش از این بازی محبوب Pou برای سیستم عامل های اندروید، بلک بری و iOS عرضه شده بود و افراد زیادی بودند که اصرار به عرضه ی این بازی برای سیستم عامل ویندوز فون داشتند. حال این بازی محبوب و دوست داشتنی که در آن، شما باید شخصیت این اصلی این بازی را بزرگ کنید، به او غذا دهید و با او به بازی بپردازید، قرار است برای سیستم عامل ویندوز فون عرضه شود.

این بازی که شباهت بسیاری با Tamagotchi دارد، به شما اجازه می دهد تا با استفاده از سکه های به دست آمده در بازی، مشغول خرید لباس و وسایل جانبی برای Pou شوید. همچنین، قابلیت های دیگری در این بازی وجود دارد که از میان آنها می توان به بازی های تحت شبکه اشاره کرد که Pou های دیگران مسابقه می دهید! این ارتباط می تواند حتی از طریق بلوتوث نیز به وجود آید. تعداد دانلود این بازی تا به حال به بیش از 100 میلیون نسخه رسیده است که نشان می دهد اگر بخواهید این بازی را تحت شبکه اجرا کنید و با دوستانتان مشغول بازی شوید، هیچ مشکلی از بابت وجود رقیب نخواهد داشت و از سوی دیگرف نشان از محبوبیت بالای این بازی دارد.

اما سازندگان این بازی، ویژگی های بسیار خوبی را برای بازیکنندگان در نظر گرفته اند و به مناسبت کریسمس، شما می توانید از 1500 سکه به صورت رایگان استفاده کنید که برای انجام این کار، نیاز است تا از آیکون بالای سمت راست تصویر، وارد قسمت حساب خود شده و سکه های مورد نظر را ذخیره کنید.

اگر با این بازی آشنا نیستید و اولین بار است که نام آن را می شنوید، پیشنهاد می کنیم که حتما و به محض عرضه ی این بازی برای سیستم عامل ویندوز فون، آن را دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال