بالاخره ایکس باکس وان توانست سونی و پلی استیشن 4 را پشت سر بگذارد!

پس از گذشت یک سال از عرضه ی کنسول های سونی و مایکروسافت و ناکامی هایی که مایکروسافت در برابر سونی داشت، بالاخره فروش کنسول نسل هشتمی این شرکت، ایکس باکس وان، در ماه نوامبر و در کشور های انگلستان و آمریکا بیشتر از پلی استیشن 4 شد. طبق گزارش های کمپانی NPD که آمار […]

پس از گذشت یک سال از عرضه ی کنسول های سونی و مایکروسافت و ناکامی هایی که مایکروسافت در برابر سونی داشت، بالاخره فروش کنسول نسل هشتمی این شرکت، ایکس باکس وان، در ماه نوامبر و در کشور های انگلستان و آمریکا بیشتر از پلی استیشن 4 شد.

طبق گزارش های کمپانی NPD که آمار فروش در کشور آمریکا را کنترل می کند، مجموع فروش کنسول های PS4 و Xbox One در کشور آمریکا تا کنون، حدود 80 درصد بیشتر از مجموع فروش کنسول های PS3 و Xbox 360 می باشد!

کنسول Wii U شرکت نینتندو نیز توانسته است فروش بسیار خوبی در آمریکا داشته باشد و طبق اطلاعاتی که به صورت رسمی منتشر شده است، هفته ی 23 نوامبر، بهترین هفته برای این کنسول از نوامبر سال 2012 بوده است و بیشترین فروش این کنسول در این هفته بوده است. یکی از دلایل اصلی این فروش بسیار بالا، عنوان Super Smash Bros می باشد که تنها در هفته ی اول عرضه ی خود، حدود 710000 نسخه ی کپی فروخت!

اما اصلی ترین موضوع در فروش بسیار بالای کنسول ایکس باکس وان، جدای از پایین آوردن های بی امان قیمت کنسول توسط  مایکروسافت، بازی ها می باشد. Mike Nichols که از مدیران ارشد بخش بازاریابی ایکس باکس می باشد، در خبری اعلام کرده است که استقبلا فوق العاده بالای علاقه مندان و هواداران از بازی های انحصاری این کنسول و پیش خرید بسیاری از آنها برای تعطیلات کریسمس، یکی از اصلی ترین دلایل فروش بسیار بالای این کنسول می باشد و هم اکنون، بیش از 357 میلیون ساعت گیم پلی در انتظار مجموع خریداران است!

به نظر شما موفقیت های مایکروسافت ادامه پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با تکنولوژی نیوز به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال