بالاخره فایل منیجر ویندوز فون هم از راه رسید

اخیرا اخباری از شرکت مایکروسافت مبنی بر طراحی یک فایل منیجر اختصاصی برای ویندوز فون شنیده بودیم و اکنون این نرم افزار به طور رسمی معرفی شد. شرکت ها و مجموعه های دیگری نرم افزارهای مدیریت فایل برای ویندوز فون عرضه می کردند در حالی که خود شرکت مایکروسافت ماه ها است که بر روی […]

اخیرا اخباری از شرکت مایکروسافت مبنی بر طراحی یک فایل منیجر اختصاصی برای ویندوز فون شنیده بودیم و اکنون این نرم افزار به طور رسمی معرفی شد. شرکت ها و مجموعه های دیگری نرم افزارهای مدیریت فایل برای ویندوز فون عرضه می کردند در حالی که خود شرکت مایکروسافت ماه ها است که بر روی نرم افزار اختصاصی خود کار می کرد.

این نرم افزار “files” لقب گرفته است و دسترسی به تمام فایل های شما چه در حافظه ی جانبی و چه در حافظه ی گوشی شمارا ممکن می سازد. همچنین شما از این نرم افزار برای جستجو و دسترسی به فایل هایتان می توانید استفاده نمایید.

این نرم افزار به شما امکان به اشتراک گذاشتن فایل های چندگانه، ایجاد پوشه ها برای منظم ساختن فایل ها، کپی کردن، جابه جا کردن، تغییر نام و حتی حذف کردن فایل ها را می دهد.

مایکروسافت ممکن است اپ فایلز را در آپدیت بعدی ویندوز فون قرار دهد،اما اکنون شما می توانید از فروشگاه ویندوز فون یا از این لینک اپ را دانلود کنید.

لینک کوتاه | منبع: windowsphone.com

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال