با امکانات و ویژگی های جدید لاک اسکرین مایکروسافت برای اندروید آشنا شوید

نرم افزار قفل صفحه ی نمایش مایکروسافت که با نام Next Lock Screen برای تلفن های هوشمندی اندرویدی عرضه شده است، یکی از محبوب ترین نرم افزار های قفل صفحه ی نمایش می باشد که طرفداران بسیاری دارد. حال این نرم افزار محبوب با ویژگی های جدیدی برورسانی شده است. ویژگی های جدیدی که در […]

نرم افزار قفل صفحه ی نمایش مایکروسافت که با نام Next Lock Screen برای تلفن های هوشمندی اندرویدی عرضه شده است، یکی از محبوب ترین نرم افزار های قفل صفحه ی نمایش می باشد که طرفداران بسیاری دارد. حال این نرم افزار محبوب با ویژگی های جدیدی برورسانی شده است.

ویژگی های جدیدی که در این نرم افزار قرار گرفته اند می تواند چت های آنلاین را در قفل صفحه ی نمایش شما نشان دهد و در این قسمت، قادر خواهید بود تا به چت کردن با دوستانتان بپردازید! از جمله ی این نرم افزار ها می توان به نرم افزار های Skype، Hangout و Line اشاره کرد که سازگاری کامل با این قفل صفحه ی نمایش دارند. حتی با نسخه ی جدید این نرم افزار، قادر خواهید بود تا تماس ها و MMS های خود را نیز مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهید! ویژگی دیگری که وجود دارد نیز به پخش موسیقی مربوط می شود و می توانید موسیقی در حال پخش خود را از این صفحه کنترل نمایید که شاید این موضوع در محافظ های صفحه ی نماشی کمتر دیده شود.

پیشنهاد می کنیم اگر از قفل صفحه ی نمایش خود راضی نیستید، این نرم افزار را حتما امتحان کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال