با خانواده ی تبلت های مایکروسافت سرفیس خداحافظی کنید!

بنا به یک گزارش رسمی مایکروسافت قصد دارد خط تولید تبلت های سرفیس خود را کنار بگذارد. این تصمیم به دنبال آمار فروش کمتر از انتظار تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 اتخاذ شده است. مایکروسافت امیدهای فراوانی به پیشرفت در بازار تبلت ها داشت ولی این روزها تلفن های هوشمند با صفحات بزرگتر و فبلت […]

بنا به یک گزارش رسمی مایکروسافت قصد دارد خط تولید تبلت های سرفیس خود را کنار بگذارد. این تصمیم به دنبال آمار فروش کمتر از انتظار تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 اتخاذ شده است. مایکروسافت امیدهای فراوانی به پیشرفت در بازار تبلت ها داشت ولی این روزها تلفن های هوشمند با صفحات بزرگتر و فبلت ها کار تولید کنندگان تبلت ها را بسیار دشوار کرده اند.

نسل اول و دوم تبلت های سرفیس برای مایکروسافت 1.7 میلیارد دلار ضرر در پی داشته اند. البته توجه داشته باشید منظور از ضرر درباره ی همه ی شرکت های تکنولوژی این نیست که شرکت هزینه هایی نیز پرداخت کرده بلکه می توان گفت نسبت به مدت مشابه سال پیش درآمدهای کمتری داشته است. هم اکنون مایکروسافت مبادله ی کمتر از یک میلیون دستگاه ازتبلت سرفیس پرو 3 انتظار دارد. همچنین مایکروسافت قصد ندارد بر روی نسل بعدی این سری تبلت ها کار کند.

قرار بود مایکروسافت ماه گذشته در کنار سرفیس پرو 3 تبلت سرفیس مینی را هم معرفی کند و امید شرکت تا حدی کاهش پیدا کرده بود که دست به این اقدام هم نزد. هم اکنون مایکروسافت به کلی امیدش را از بازار تبلت ها از دست داده است. به نظر شما آیا سری تبلت های سرفیس مزیت رقابتی نسبت به سایرمحصولات داشتند؟ دلیل عدم فروش مناسب آنها چیست؟

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال