با سیستم عامل کروم، قادر خواهید بود کامپیوتر های مسروقه ی خود را قفل کنید!

گم کردن یک گجت بی نهایت آزار دهنده می باشد اما تغییر دادن تمامی پسورد ها و کلمات عبور و همچنین اطلاعات حساب های بانکی، پس از دزدیده شدن یا گم شدن آن، می تواند تا حد زیادی به حال شما کمک کند. اینجاست که سیستم عامل کروم، می تواند در این زمینه فوق العاده […]

گم کردن یک گجت بی نهایت آزار دهنده می باشد اما تغییر دادن تمامی پسورد ها و کلمات عبور و همچنین اطلاعات حساب های بانکی، پس از دزدیده شدن یا گم شدن آن، می تواند تا حد زیادی به حال شما کمک کند. اینجاست که سیستم عامل کروم، می تواند در این زمینه فوق العاده باشد!

از این پس و با بروزرسانی جدیدی که گوگل برای دارندگان گجت هایی که سیستم عامل کروم دارند، عرضه خواهد کرد، کاربران قادر خواهند بود تا کلمات عبور وسیله ی خود را از طریق کنسول (Console) تغییر دهند. البته این ویژگی تنها برای کسانی قعال می شود که از نسخه های Enterpirse، Business و یا Education سیستم عامل کروم استفاده می کنند و طبق گفته ی یکی از کارمندان شرکت گوگل، آقای François Beaufort، هیچ راه حلی فعلی ای جهت انجام این کار در وسایل شخصی وجود ندارد. البته این موضوع جای تاسف دارد ولی این گوگل است که این کار را به وسیله ی سیستم عامل کروم، امکان پذیر کرده است.

اما کسانی که از نسخه های معمولی تر این سیستم عامل همچون نسخه ی School/Work استفاده می کنند، تنها قادر خواهند بود تا پس از گم شدن یا از دست دادن کروم بوک خود، با بخش پشتیبانی تماس گرفته و تا مسئولان، به صورت اینترنتی این کار را برای آنها انجام دهند. پس از اینکه رمز این کروم بوک تغییر داده شود، کسی که برای اولین بار آن را روشن خواهد کرد، با شماره ی تلفن و آدرس نمایندگی آن رو به رو خواهد شد تا آن را به نزدیک ترین محل ممکن انتقال دهد!

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این بروزرسانی سبب خواهد شد تا افراد بیشتری جذب کروم بوک ها شوند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال