با قیمت پایین، یک ظاهر جدید به تلفن هوشمند خود بدهید

برخی افراد ممکن است به خرید گوشی های هوشمند جدید یکبار در سال یا حتی هر چند ماه علاقه مند باشند و بخواهند از صفحه نمایش بهبود یافته، دوربین های بهتر و پردازنده های سریع تر بهره مند شوند. اما اکثر دارندگان گوشی احتمالا از ظاهر گوشی خود پیش از منسوخ شدن مشخصات آن خسته می […]

برخی افراد ممکن است به خرید گوشی های هوشمند جدید یکبار در سال یا حتی هر چند ماه علاقه مند باشند و بخواهند از صفحه نمایش بهبود یافته، دوربین های بهتر و پردازنده های سریع تر بهره مند شوند. اما اکثر دارندگان گوشی احتمالا از ظاهر گوشی خود پیش از منسوخ شدن مشخصات آن خسته می شوند. تعدادی از تولیدکنندگان یک روش جدیدی در طراحی گوشی های هوشمند خود به کار گرفته اند که نه تنها از باتری های تعویض شدنی بلکه از قاب پشت گوشی قابل تعویض نیز استفاده می کنند.

این روش این اجازه را به شما می دهد که ظاهر گوشی خود را تنها با چند دلار تغییر دهید. سامسونگ گلکسی اس5 و ال جی G3 دو پرچمدار اخیری هستند که شما می توانید با خرید کاور، آنها را به دلخواه خود تغییر دهید.

اما چند گزینه ی دیگر نیز برای بررسی وجود دارد. اگر شما احساس بلند پروازانه ای دارید، حتی می توانید کاوری را روی iPhone 5s خود جای دهید. ولی چنین کاری به دقت زیاد، قطعات گران تر و باطل شدن گارانتی نیاز داشته باشد.

در ادامه مطلب می توانید نمونه کاورهای قابل تغییر و ارزان را برای تلفنهای هوشمند متفاوت مشاهده کنید.

9

7

4

 

 

لینک کوتاه | منبع: engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال