با ماسک های مفهومی Unmask، قادر خواهید بود در هوای آلوده بخندید!

دلایل بسیار زیادی برای استفاده از ماسک ها وجود دارد که عمده ترین آنها، هوای آلوده ی این روزهای کلان شهر ها می باشد. در کشور هایی همچون چین، آفریفا و مناطقی از آسیا استفاده از ماسک ها توصیه می شود و بسیاری از ماسک ها استفاده می کنند و حتی در چین، به جهت […]

دلایل بسیار زیادی برای استفاده از ماسک ها وجود دارد که عمده ترین آنها، هوای آلوده ی این روزهای کلان شهر ها می باشد. در کشور هایی همچون چین، آفریفا و مناطقی از آسیا استفاده از ماسک ها توصیه می شود و بسیاری از ماسک ها استفاده می کنند و حتی در چین، به جهت جلوگیری از مبتلا شدن به آنفلوآنزا از این ماسک ها استفاده می کنند.

اما استفاده ی از این ماسک ها، باعث می شود که شما نتوانید در رفتار های اجتماعی خود به صورت صحیح رفتار کنید و شاید به هنگام خندیدن و …، نتوانید پیام خود را به درستی منتقل کنید. اینجاست که در طراح خلاق و خوش فکر، آقایان Simone Rebaudengo و Paul Adams سعی کرده اند تا ماسکی را طراحی کنند که احساسات در آن نشان داده شوند.

این ماسک قرار است از یک صفحه و برد Arduino استفاده کند که بر روی آن، یک صفحه ی LED قرار می گیرد. نام این ماسک که در مراحل ابتدایی می باشد، Unmask است و در حالت عادی یکی از 4 حالت مختلف احساسات را نمایش می دهد، احساساتی همچون احساس لبخند، حالت عادی، سورپرایز و بوسیدن. البته این طرح هنوز در مراحل ابتدایی به سر می برد و سازندگان و طراجان آن، قصد ندارند از آن به عنوان وسیله ای تجاری استفاده کنند و در حال حاضر، در حال آزمایش این وسیله هستند. البته این بدان معنی نیست که در آینده طرح های جدیدی از این ماسک معرفی نمی شود و یا سازندگان بر روی آن کار نمی کنند اما در حال حاضر بیشتر تمرکز طراحان بر روی ساخت این ماسک و آزمون خطای آن می باشد و شاید در آینده ای نزدیک شاهد عرضه ی این ماسک ها در اندازه های کوچک تر باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا استفاده از این ماسک ها در کشور خودمان می تواند جالب باشد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال