با نرم افزار اختصاصی منچستر سیتی، از آخرین اخبار دنیای فوتبال با خبر شوید!

باشگاه فوتبال Manchester City به تازگی و در اقدامی جدید از اپلیکیشن جدید خود با نام CityMatchday Wear که مخصوص سیستم عامل های Android Wear رونمایی کرده است، نرم افزاری که به کمک آن، طرفداران و افراد دیگر قادر خواهند بود از آخرین اخبار دنیای فوتبال و اعلانات باشگاه منچستر سیتی با خبر شوند و تمامی […]

باشگاه فوتبال Manchester City به تازگی و در اقدامی جدید از اپلیکیشن جدید خود با نام CityMatchday Wear که مخصوص سیستم عامل های Android Wear رونمایی کرده است، نرم افزاری که به کمک آن، طرفداران و افراد دیگر قادر خواهند بود از آخرین اخبار دنیای فوتبال و اعلانات باشگاه منچستر سیتی با خبر شوند و تمامی این اتفاقات، بر روی مچ دست آنها انجام خواهد گرفت.

بدون شک هنوز ایرادات بسیار زیادی در این نرم افزار وجود دارند که نیاز به رفع شدن دارد اما هواداران، به خاطر باشگاه مورد علاقه ی خود هم که شده است، از آن استقبال کرده اند. البته این اپلیکیشن، جذاب نیز به نظر می رسد و در واقع، باشگاه فوتبال منچستر سیتی، اولین باشگاه لیگ حرفه ای انگلستان می باشد که اقدام به انتشار نرم افزاری برای سیستم عامل Android Wear کرده است و این موضوع، می تواند باشگاه های دیگر را نیز به انجام این کار، تشویق کند.

این نرم افزار قادر خواهد بود تا بدون اتصال به تلفن شما، از آخرین اخبار مربوط به باشگاه و البته فوتبال، شما را با خبر سازد و نیازی به استفاده از تلفن هوشمند نباشد. اطلاعاتی که به این نرم افزار در سیستم عامل Android Wear فرستاده می شود، شامل اعلان گل ها، لیست بازیکنان تیم ها و اعلام صحنه ها و زمان های حساس بازی همچون پنالتی ها و کارت های قرمز می باشد.

آقای Diego Gigliani، مدیر عامل بخش ارتباطات رسانه ای باشگاه فوتبال منچستر سیتی در خبری اعلام کرده است که از اهمیت و پیشرفت ساعت های هوشمند کاملا مطلع هستند و می دانند که هنوز، دنیای طولانی ای پیش روی این تکنولوژی جدید می باشد. با این حال، آنها سعی کرده اند تا در همین مراحل آغازین از عرضه ی آنها، در پیشرفت آنها کمک کنند. البته این حرکت باشگاه، قابل تحسین است اما امید می رود که نرم افزار های بیشتری را در این زمینه مشاهده نماییم.

هم اکنون می توانید نرم افزار CityMatchday Wear را به صورت رایگان و از این لینک، دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال