با کابل جدید سامسونگ قادر خواهید بود ساعت هوشمند خود را با گلکسی اس 5 شارژ کنید!

آیا شما هم از آن دسته از افراد هستید که این موضوع را غیر ممکن می دانند و تصور میکردند که هر چیز را به غیر از شارژ باتری می توان بین دستگاه ها منتقل کرد؟ باید بگوییم که امروز این رویا به حقیقت پیوسته است و از دیگر از دیدن این موضوع نباید متعجب […]

آیا شما هم از آن دسته از افراد هستید که این موضوع را غیر ممکن می دانند و تصور میکردند که هر چیز را به غیر از شارژ باتری می توان بین دستگاه ها منتقل کرد؟ باید بگوییم که امروز این رویا به حقیقت پیوسته است و از دیگر از دیدن این موضوع نباید متعجب باشید!

به تازگی سامسونگ یک کابل جدید و کوچک طراحی کرده است که به وسیله ی آن می توانید شارژ باتری گوشی خود را به ساعت هوشمند خود منتقل کنید. البته برای انجام این کار نیاز دارید تا نرم افزار اندرویدی آن را نیز نصب کنید که برای اینکار می توانید به فروشگاه سامسونگ و یا گوگل جهت دانلود نرم افزار مراجعه کنید.

اما نکته ای وجود دارد که در این میان قابل توجه است و شاید از همه عجیب تر به نظر بیاید و آن نکته این است که شما قادر خواهید بود نه تنها ساعت هوشمند خود، بلکه هر دستگاه اندرویدی دیگری را که به وسیله ی کابل micro-usb شارژ می شود شارژ کنید! همچنین شما قادر خواهید بود تا با استفاده از نرم افزار مخصوص این کابل، میزان مشخص و معینی از شارژ باتری خود را به وسیله ی مورد نظر منتقل کنید.

توجه داشته باشید که برای این کار نیازی نیست حتما صاحب یک دستگاه Galaxy S5 باشید بلکه می توانید به وسیله ی تلفن های هوشمند دیگر سامسونگ یعنی مدل های Galaxy S 5, Galaxy Tab S 10.5, Galaxy Tab S 8.4, Galaxy Alpha, Galaxy Avant, Galaxy Note 4، این کار را انجام دهید.

قیمت این کابل 19.99 دلار ناقابل است که هم اکنون می توانید آن را سفارش داده و در اسرع وقت دریافت کنید.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال