با کنترلر جدید و بدون سیم Flow آشنا شوید!

وقتی که یک کیبورد نتواند نیاز های شما را همراه با کامپیوتر بر طرف سازد، احتمالا شما به ماوس روی خواهید آورد. اگر ماوس نیز جوابگوی کارهای شما نباشد، شما به چیز دیگری نیاز پیدا خواهید کرد و اینجاست که کنترلر جدید و بدون سیم Flow می تواند در کنار شما قرار گیرد! کنترلری که […]

وقتی که یک کیبورد نتواند نیاز های شما را همراه با کامپیوتر بر طرف سازد، احتمالا شما به ماوس روی خواهید آورد. اگر ماوس نیز جوابگوی کارهای شما نباشد، شما به چیز دیگری نیاز پیدا خواهید کرد و اینجاست که کنترلر جدید و بدون سیم Flow می تواند در کنار شما قرار گیرد! کنترلری که با دنبال کردن حرکات بدن شما می تواند کارهای شما را انجام داده و نیازهای شما را برطرف سازد.

حرکات این کنترلر می تواند توسط افراد مختلف ویرایش شود یا می توان از طراحی هایی که توسط سازندگان انجام گرفته است استفاده کرد. در حال حاضر طراحان این کنترلر را با بیش از 30 نرم افزار مختلف همگام کرده اند که برخی از آنها AutoCad, Photoshop و … می باشد. نکته ی قابل توجه در رابطه با این کنترلر، متن باز بودن آن است که می تواند دست توسعه دهندگان زیادی را برای توسعه های نرم افزاری باز بگذارد.

Flow به وسیله ی بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل می شود با هر بار شارژ شدن، قادر است تا 4 ماه یا بیشتر دوام بیاورد که بسیار قابل توجه است. سنسور هایی که بر روی برد این کنترلر هوشمند قرار گرفته اند، به صورت 360 درجه می توانند بچرخند و با دقت فوق العاده بالایی که دارند، می توانند تمامی حرکات دست و کوچکتری حرکات بدن را تشخیص دهند. کنترلر بدون سیم Flow از جنس آلومینیوم و آهن ضد زنگ میباشد و قسمت میانی آن که مربوط به لمس کردن و تشخیص حرکات می باشد، از پلی کربنات ساخته شده است.

اگر شما به دنبال این کنترلر هستید باید بگوییم که قیمت آن چندان بالا نیست و می تواند در ژوئن سال 2015، این وسیله را با قیمت 99 دلار تهیه کنید.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال