با Blue Downloader روی دستگاه های iOS 7.1 به بالا، تورنت دانلود کنید

اپل درمورد دانلود تورنت واقعا حساس است و به همین دلیل هر برنامه دانلود تورنتی که برای ورود به App Store تلاش می کند، توسط اپل بلاک شده است. البته بجز این اپلیکیشن بخصوص! به نظر می رسد این غیر ممکن اتفاق افتاده است. آقای Harrison Tyler یک برنامه BitTorrent خود سانسور، به نام Blue Downloader به طراحی کرده است. به […]

اپل درمورد دانلود تورنت واقعا حساس است و به همین دلیل هر برنامه دانلود تورنتی که برای ورود به App Store تلاش می کند، توسط اپل بلاک شده است. البته بجز این اپلیکیشن بخصوص!

به نظر می رسد این غیر ممکن اتفاق افتاده است. آقای Harrison Tyler یک برنامه BitTorrent خود سانسور، به نام Blue Downloader به طراحی کرده است. به منظور دریافت تایید اپل بدون هیچ اخطاری، این برنامه با یک مرورگر تعبیه شده در دستگاه ساخته شده است و اجازه می دهد فقط تورنت هایی از وبسایت های سفید منتخب دانلود شوند و تلاش برای دانلود تورنت از وبسایت های دیگر هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

اما به زودی پس از تایید اپل، این برنامه با دسترسی به جستجوی Google.com آپدیت شده است، بنابراین می توانید تورنت ها را از هر وبسایتی که بخواهید می توانید دانلود کنید!

با وجود این موضوع، مطمئن نیستیم که این تغییر چگونه بر آینده این برنامه در App Store تأثیر خواهد گذاشت.

در حال حاضر قادر به یافتن نسخه Blue Downloader برای آیپد نیستید و تنها برای آیفون میتوانید آن را دانلود کنید. البته که ما مطمئن نیستیم که آیا در مرحله اول برای آیپد وجود داشت یا یک عمل پاکسازی در اپل شروع شده و این اپلیکیشن برای آیپد حذف شده است.

در هر صورت، اگر شما واقعا یک برنامه دانلود تورنت را در دستگاه iOS جیل بریک نشده می خواهید، می توانید به App Store رفته و یک Blue Downloader دریافت کنید. اگر شما یک آیپد دارید، می توانید نسخه آیفون آن را برای آن دانلود و استفاده کنید.

لینک دانلود :  (Download  ($2.99

لینک کوتاه | منبع: phomearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال