برروی یک سوم از دستگاه های اندرویدی، کیت کت نصب شده است

 گوگل آمار مربوط به سیستم عامل محبوب گوگل، اندروید را در ماه نوامبر منتشر کرده است. اندروید 4.4 کیت کت با افزایشش در سهم کاربران اکنون یک سوم از کاربران اندروید را به خود اختصاص داده است. این میزان 33.9 درصد از کاربران اندروید است. تعداد کاربران کیت کت از ماه اکتبر 7.3  درصد افزایش […]

 گوگل آمار مربوط به سیستم عامل محبوب گوگل، اندروید را در ماه نوامبر منتشر کرده است. اندروید 4.4 کیت کت با افزایشش در سهم کاربران اکنون یک سوم از کاربران اندروید را به خود اختصاص داده است. این میزان 33.9 درصد از کاربران اندروید است.

تعداد کاربران کیت کت از ماه اکتبر 7.3  درصد افزایش داشته است، این رقم برای ماه اکتبر 30.2 درصد بوده است. افزایش سهم کیت کت از بازار سیستم عامل های گوگل از کاهش کاربران اندروید Jelly Bean ناشی شده است. اکنون کمتر از 50 درصد از کاربران از Jelly Bean استفاده می کنند اما این آمار برای ماه گذشته 50.9 درصد بوده است.

آمار مربوط به اندروید 4.0 Ice Cream Sandwich و اندروید 2.3 Gingerbread به ترتیب با سهم 7.8 و 9.1 درصد از ماه گذشته 7.0 درصد کاهش داشته است. نسخه 2.2 Froyo به طور غیر قابل باوری هنوز نفس می کشد و 5 دهم درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.

اندروید لالی پاپ هنوز در این جدول ظاهر نشده و ممکن است تا دو ماه آینده طول بکشد تا آمار مربوط به لالی پاپ را نیز شاهد باشیم.

4

لینک کوتاه | منبع: gsmarean

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال