بروزرسانی اندروید 5.0 آبنبات چوبی، این هفته برای LG G3 در کره ی جنوبی

به تازگی ال جی در خبری رسمی در وبسایت خود اعلام نموده است که بروزرسانی اندروید 5.0 آبنبات چوبی را این هفته برای تلفن های هوشمند خود عرضه خواهد کرد. این بروزرسانی به صورت همزمان توسط اپراتورهای SK Telecom، KT و LG Uplus عرضه خواهد شد و کاربران می توانند در صورت نیاز، با لینک مستقیم […]

به تازگی ال جی در خبری رسمی در وبسایت خود اعلام نموده است که بروزرسانی اندروید 5.0 آبنبات چوبی را این هفته برای تلفن های هوشمند خود عرضه خواهد کرد. این بروزرسانی به صورت همزمان توسط اپراتورهای SK Telecom، KT و LG Uplus عرضه خواهد شد و کاربران می توانند در صورت نیاز، با لینک مستقیم این بروزرسانی را از وب سایت ال جی نیز دانلود نمایند.

دو هفته ی پیش شرکت ال جی به صورت آزمایشی این بروزرسانی را برای کاربران کشور لهستان، به صورت آزمایشی عرضه نمود. حال عرضه ی این بروزرسانی در کره ی جنوبی، به معنای نزدیک تر شدن عرضه ی آن در سایر کشور های جهان می باشد. اما این بروزرسانی در چه کشور هایی عرضه خواهد شد؟

یکی از مدیران سخنگو ال جی، خانم Claire Jang در خبری که در 11 نوامبر به وب سایت Cnet اعلام کرده بود، اظهار داشت که عرضه ی این بروزرسانی بستگی به شرکت های مخابراتی فعال در کشور های مختلف دارد اما احتمال عرضه ی زودتر این بروزرسانی در قاره ی آمریکای شمالی و اروپا بیشتر است. همچنین، او اعلام کرد که عرضه ی بروزرسانی ممکن است در مناطق مختلف به تعویق بیفتد و در حال حاضر، پاسخ دادن به این سوال بسیار مشکل است.

پیش از این و در ابتدای ماه جاری، موتورلا اقدام به بروزرسانی تلفن های هوشمند Moto X و Moto G خود کرده بود و شرکت گوگل نیز این بروزرسانی را برای تلفن های هوشمند نکسوس 4 و نکسوس 5 و همچنین تبلت های نکسوس 7 و نکسوس 10 خود عرضه کرده بود. یکی از مدیران گوگل نیز اعلام کرده بود که کار بروزرسانی تمامی دستگاه های هوشمند سری نکسوس، از نوامبر آغاز خواهد شد و این بدان معنی است که این کار باید از ابتدای این هفته توسط گوگل آغاز شده باشد تا این شرکت به نتیجه ی خود برسد.

البته شرکت ال جی، اولین شرکتی بود که اعلام کرد اندروید آبنبات چوبی را برای پرچم دار خود عرضه می کند و در حال انجام این کار نیز می باشد…

نظر شما در این باره چیست؟ آیا ال جی این بروزرسانی را برای خانواده ی بزرگ G خود عرضه خواهد ساخت؟ نظرات خود را با تکنولوژی نیوز به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه | منبع : Cnet

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال