بروزرسانی ویندوز فون 10 برای تمامی گوشی های سری Lumia با سیستم عامل ویندوز فون 8، عرضه خواهد شد!

اگر شما نیز یکی از صاحبان سری لومیا می باشید و از ویندوزفون استفاده میکنید، این نوید را به شما می دهیم که می توانید سیستم عامل گوشی خود را به ویندوز فون 10 آپدیت کنید. مایکروسافت اعلام کرده است که این بروزرسانی پس از عرضه ی ویندوز 10، برای تلفن های هوشمند نیز عرضه خواهد […]

اگر شما نیز یکی از صاحبان سری لومیا می باشید و از ویندوزفون استفاده میکنید، این نوید را به شما می دهیم که می توانید سیستم عامل گوشی خود را به ویندوز فون 10 آپدیت کنید. مایکروسافت اعلام کرده است که این بروزرسانی پس از عرضه ی ویندوز 10، برای تلفن های هوشمند نیز عرضه خواهد شد پس باید تا سال آینده برای دریافت این بروزرسانی صبر کنید.

این خبر از طریق اکانت توییتر لومیا و به صورت کاملا رسمی، در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد بروزرسانی منتشر شده است. مسئولان، به این سوال اینگونه پاسخ دادند : “تمامی تلفن های سری Lumia که از ویندوز فون 8 استفاده می کنند، بروزرسانی به ویندوز فون 10 را دریافت خواهند کرد.”

. البته این سیستم عامل همچنان در دست توسعه می باشد و هنوز مراحل تکمیل آن به پایان نرسیده است اما اگر منتظر استفاده از ویژگی های جدید ویندوز فون 10 هستید، باید یکسالی را تحمل نمایید تا پس از معرفی ویندوز 10، نسخه ی موبایلی آن نیز در اختیار کاربران قرار گیرد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال