بزرگسالان، زیر 10% از ابزار های پوشیدنی و 80% از تلفن های هوشمند استفاده میکنند! اندروید بالاتر از iOS

در چند ماه گذشته، بازار ابزار های پوشیدنی، سر و صدای زیادی در دنیای تکنولوژی به پا کرده است، اما به نظر می آید این محصولات به زمان بیشتری برای جذب مصرف کننده های واقعی، نیاز دارند. مطابق آخرین گزارش شرکت GlobalWebIndex که بر روی حدود 170,000 کاربر اینترنت بزرگسال در 32 فروشگاه مختلف، بررسی […]

در چند ماه گذشته، بازار ابزار های پوشیدنی، سر و صدای زیادی در دنیای تکنولوژی به پا کرده است، اما به نظر می آید این محصولات به زمان بیشتری برای جذب مصرف کننده های واقعی، نیاز دارند. مطابق آخرین گزارش شرکت GlobalWebIndex که بر روی حدود 170,000 کاربر اینترنت بزرگسال در 32 فروشگاه مختلف، بررسی به عمل آورده است، فقط 9 درصد این افراد از ساعت های هوشمند استفاده میکنند و همچنین زیر 7 درصد، از دستبند های هوشمند استفاده می کنند.

gsmarena_001 (1)

 

در طرف مقابل، حدود 80دصد افراد در این بررسی، از تلفن هوشمند استفاده می کنند. که بدون شک این مقدار، مقدار بسیار قابل توجهی می باشد.

برای سیستم عامل های اندروید و iOS ، اطلاعات موجود نشان دهنده ی برتری مطلق اندروید در ماه های اخیر، بر iOS می باشند.

gsmarena_002

 

همچنین این گزارش حاکی از آن است که در حدود 75 درصداز افرادی که از تلفن هوشمند استفاده می کنند، در تلفن خود به اینترنت دسترسی دارند. میانگین استفاده ی این افراد از اینترنت به طور متوسط 1.85 ساعت در روز می باشد که رشد قابل توجهی نسبت به 40 دقیقه در روز، در سال 2012، کرده است!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال