بلک بری اپ استور آمازون را به گجت هایش اضافه میکند

تمام ۱۰ مدل گوشی های بلک بری به زودی به روز رسانی خواهند شد و آخرین تغییرات را دریافت خواهند کرد.یکی از قابل توجه ترین تغییرات اضافه شدن Amazon Appstore است که به کاربران امکان دسترسی به برنامه های اندروید را میدهد. این به روز رسانی همچنین گوشی های جدید را مجهز به ترکیبی از دیگر […]

تمام ۱۰ مدل گوشی های بلک بری به زودی به روز رسانی خواهند شد و آخرین تغییرات را دریافت خواهند کرد.یکی از قابل توجه ترین تغییرات اضافه شدن Amazon Appstore است که به کاربران امکان دسترسی به برنامه های اندروید را میدهد.

این به روز رسانی همچنین گوشی های جدید را مجهز به ترکیبی از دیگر مدل های بلک بری میکند، که باعث قوی تر عمل کردن ایمیل ها، پیام های متنی، تقویم و مخاطبین شد و همه ی این ها را در سراسر دستگاه و حتی در سراسر سیستم عامل  همگام نگه می دارد. ( و بر روی مک، ویندوز، اندروید و آی او اس کار میکند.)
بلک بری هم مانند رقبایش یک دستیار هم دارد و همچنین یک منشی مجازی مثل” Siri”  اپل  و “Cortana” ویندوز فون که اگر شما سوالی را تایپ کنید، بدون هیچ صدایی پاسخ میدهد، صحبت میکند، اگر سوال را با صدای بلند بپرسید و محتوی  آن را به پاسخش اضافه می کند اگرشما از یک هدست که با بلوتوث کار میکند استفاده کنید و طوری عمل می کند که گویا شما به صفحه نمایش دسترسی ندارید. این ویژگی ها همراه با دسته ای دیگر، در تمام ۱۰ مدل بلک بری در آفریقا، اقیانوسیه، اروپا و خاور میانه از امروز در دسترس قرار خواهند گرفت، اما راهش به آمریکا در آینده باز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال